mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Forretningswebområde - Setup admin kontrollert, bruker attester

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 04:02
New Member Group

Default Forretningswebområde - Setup admin kontrollert, bruker attester

Jeg gjorde et raskt to søk, en av dette forumet og en annen av hele området, og ingenting kom opp med mine søkeord. Så jeg håper dette er på riktig sted.

Jeg skal klippe til Chase: Jeg lage et nettsted, ganske mye freelance med lite avansert kunnskap for en virksomhet, og det er allerede i verk. Jeg har alt som min klient ønsker accessibility-messig (ikke så mye design, men det er en annen historie) og en ting har jeg stumped om hvordan du skal gå rundt.

Klienten jeg jobber for vil ha en side på deres virksomhet nettsted for å være dedikert til brukeren omtalene eller vurderinger, kommentarer, hva har du. Min klient ønsker en grensesnitt for innsending som ville sende vurdering, kommentar, osv. til en administrator tilgjengelig område (ideelt gjennom en pålogging, jeg forestille) som min klient kan velge hvilke vurdering, kommentar, anbefaling vil bli vist på base 'Comments "-siden. Fortrinnsvis med avkrysningsboksene for visning eller ta en gjennomgang av siden. Ideelt sett ville det være en slette i boksen også.

Noen forslag? Jeg brukte omtrent to timer forsker opplæringsvideoer om hvordan du gjør noe slikt, men kom opp ganske mye tomhendte (lagre Zen Cart, hvor jeg ikke helt forstå konseptet).

EDIT: skrivefeil
Old 9 juni 2009, 04:04
Administrator Group

Default Forretningswebområde - Setup admin kontrollert, bruker attester

Jeg vil bare bruke WordPress som motor for området, og oppsett et innlegg og bruke sin kommentar system.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Msn Issue, Vista - kjører som Admin. dvid Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 11 oktober 2009 13:46
Bruker passord med administratorrettigheter Via Admin bmathews Windows-operativsystemer 4 1 august 2009 05:27
Best gratis nettsted for hosting et nettsted? mxmad32 Web Design, hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Hvordan kan jeg Buld Business System, administrere Business System? 597 General Software Chat 2 3 desember 2007 12:30
Admin programvare og parentol kontroller ian65 General Software Chat 2 4 august 2007 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.