Forretningswebområde - Setup admin kontrollert, bruker attester Jeg gjorde et raskt to søk, en av dette forumet og en annen av hele området, og ingenting kom opp med mine søkeord. Så jeg håper dette er på riktig sted.
Jeg skal klippe til Chase: Jeg lage et nettsted, ganske mye freelance med lite avansert kunnskap for en virksomhet, og det er allerede i verk. Jeg har alt som min klient ønsker accessibility-messig (ikke så mye design, men det er en annen historie) og en ting har jeg stumped om hvordan du skal gå rundt.
Klienten jeg jobber for vil ha en side på deres virksomhet nettsted for å være dedikert til brukeren omtalene eller vurderinger, kommentarer, hva har du. Min klient ønsker en grensesnitt for innsending som ville sende vurdering, kommentar, osv. til en administrator tilgjengelig område (ideelt gjennom en pålogging, jeg forestille) som min klient kan velge hvilke vurdering, kommentar, anbefaling vil bli vist på base 'Comments "-siden. Fortrinnsvis med avkrysningsboksene for visning eller ta en gjennomgang av siden. Ideelt sett ville det være en slette i boksen også.
Noen forslag? Jeg brukte omtrent to timer forsker opplæringsvideoer om hvordan du gjør noe slikt, men kom opp ganske mye tomhendte (lagre Zen Cart, hvor jeg ikke helt forstå konseptet).
EDIT: skrivefeil |