Business webbplats - Setup admin kontrolleras användarens omdömen Jag gjorde ett snabbt två sökningar, en i detta forum och en annan av hela webbplatsen och ingenting kom med mina sökord. Så jag hoppas att detta är på rätt plats.
Jag rakt på sak: Jag skapar en webbplats, ganska frilans med lite avancerade kunskaper, för ett företag, och det är redan på gång. Jag har allt som min klient vill tillgänglighet sätt (inte så mycket design, men det är en annan historia) och en sak har jag stumped om hur man ska gå.
Klienten Jag arbetar för vill ha en sida på deras webbplats ska ägnas åt användaren omdömen eller recensioner, kommentarer, vad har du. Min klient vill ha en anmälningsgränssnitt som skulle skicka en översyn, kommentarer, etc. till en administratör tillgängligt område (helst genom en inloggning, antar jag) där min klient kan välja vilka översyn kommentar rekommendation kommer att visas på basen "Kommentarer "sidan. Helst med kryssrutor för att visa eller ta en översyn av sidan. Helst skulle det finnas en radera kryssrutan också.
Några förslag? Jag tillbringade ungefär två timmar forskar handledning om hur man gör en sådan sak, men kom ganska tomhänt (spara zen cart, som jag förstod inte riktigt konceptet).
EDIT: stavfel |