vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Ostaminen on domain-nimi ja hosting

Reply

Thread Tools
Old 5 kesäkuu 2009, 08:52
Uusi Jäsen

Default Ostaminen on domain-nimi ja hosting

hei,

En ole koskaan tehnyt julkaisemalla sivustolta ennen ja uskon tarvitsevat hieman apua teiltä nyt, koska
Teen verkkosivuilla meidän urheilun joukkue, se on yksityistä, ja haluan
saada verkkotunnus. Olen nähnyt paljon halpaa yritys, joka myy verkkotunnukselle
kuten google myydä sen 10 BUX / vuosi. godadygo myydä sitä kuten 15 BUX / vuosi ...

En kuitenkaan ole varma, miten se toimii. Minulla ei ole palvelinta tai käytettävissä oleva tietokone, joka on iis asentaa. i rakas ei tehdä minun tietokone haavoittuvia Internetissä.

niin, kysymykseni on Mistä voin saada hyvä ja turvallinen vastaanottavan jotka myyvät verkkotunnuksen ja yrityksen, joka myy minulle verkkotunnuksen antaa myös minulle tallennustilaa niiden sijainti, jotta voin ladata kaikki sivustoni sisältöä?

kiitos taas kaverit.
Old 5 kesäkuu 2009, 09:04
Administrator Group

Default Ostaminen on domain-nimi ja hosting

Se riippuu siitä, mitä ostaa, voit ostaa verkkotunnuksen yhden yhtiön ja vastaanottavan sen toisella, tai ostaa sekä samassa yrityksessä. Myöhemmin olisi järkevää, jos alkaa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mistä ostaa verkkotunnus? orangemanta Web Design, Hosting & SEO 10 20th Apr 2009 00:08
Verkkotunnuksen siirto / hosting kysymys dmis85 Web Design, Hosting & SEO 3 20th Apr 2009 00:03
Web hosting-palvelun minun website.I Etsin web hosting-palvelu, joka mahdollistaa zion9495 Web Design, Hosting & SEO 1 6. Sep 2007 22:45
Free Hosting VS Paide Hosting! Travis2k7 Web Design, Hosting & SEO 1 30th Aug 2007 19:05
Verkkotunnus ei käytettävissä? MJSPC Windows-käyttöjärjestelmät 1 30th Jun 2007 07:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.