![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, En ole koskaan tehnyt julkaisemalla sivustolta ennen ja uskon tarvitsevat hieman apua teiltä nyt, koska Teen verkkosivuilla meidän urheilun joukkue, se on yksityistä, ja haluan saada verkkotunnus. Olen nähnyt paljon halpaa yritys, joka myy verkkotunnukselle kuten google myydä sen 10 BUX / vuosi. godadygo myydä sitä kuten 15 BUX / vuosi ... En kuitenkaan ole varma, miten se toimii. Minulla ei ole palvelinta tai käytettävissä oleva tietokone, joka on iis asentaa. i rakas ei tehdä minun tietokone haavoittuvia Internetissä. niin, kysymykseni on Mistä voin saada hyvä ja turvallinen vastaanottavan jotka myyvät verkkotunnuksen ja yrityksen, joka myy minulle verkkotunnuksen antaa myös minulle tallennustilaa niiden sijainti, jotta voin ladata kaikki sivustoni sisältöä? kiitos taas kaverit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se riippuu siitä, mitä ostaa, voit ostaa verkkotunnuksen yhden yhtiön ja vastaanottavan sen toisella, tai ostaa sekä samassa yrityksessä. Myöhemmin olisi järkevää, jos alkaa.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mistä ostaa verkkotunnus? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20th Apr 2009 00:08 |
| Verkkotunnuksen siirto / hosting kysymys | dmis85 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 20th Apr 2009 00:03 |
| Web hosting-palvelun minun website.I Etsin web hosting-palvelu, joka mahdollistaa | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. Sep 2007 22:45 |
| Free Hosting VS Paide Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30th Aug 2007 19:05 |
| Verkkotunnus ei käytettävissä? | MJSPC | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30th Jun 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |