![]() |
|
| |||
| |||
| Kunne nogen forklare fordelene ved at have kendskab til disse? Min ven vil ikke stoppe i gang om det, som om han ved, hvordan man selv ... Jeg ønsker bare at lukke ham op og måske yderligere min viden om computere, så hvis nogen kunne summen det op i en kort sætning / afsnit eller knytte mig til et websted, som ville være meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Unix / Linux blev oprindeligt skrevet i C C udviklet sig til C + + C + + morphed i Java M $ spited Java og udviklet C # Alle 4 sprog deler en grundlæggende struktur, men der er lidt at vælge mellem Java og C # nu, undtagen Java er åben og bruges på mange web-servere. Ikke sikker på, om C # bruges i alt! C udviklet sig, fordi dens grundlæggende struktur var kort og klar, og det havde nogle meget usikre elementer, som er årsag til de fleste vira og trojanske heste i software. For eksempel kan du foretage et array har længde 100, men derefter adgang element 2008!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jeg har læst en 1000 ord bog om UNIX operativsystemet og c og mike summerede det op i et par ord
| |||
| |||
| COO tusind ord! Det må have taget et par minutter!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| har nogle af mine stillinger blevet slettet? Jeg indsendt et svar på dette, at isnt der |
|
| |||
| |||
| der sker med mig, selv tråde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C + + er det sprog, næsten alle moderne programmer er skrevet i. Det er hurtigt, det er relativt lavt niveau (ingen bloat gerne Java), og det er velegnet til objekt-orienteret.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat: