![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Voisiko joku selittää hyödyt tietää nämä? Ystäväni ei pysäytä käynnissä siitä, kuin jos hän tietää, miten itse ... Haluan vain sulkea hänet ja ehkä vielä minun tietääkseni tietokoneissa, joten jos joku voisi todeta sen on lyhyt virke / kappale tai linkkiä minut sivusto, joka olisi suuressa arvossa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Unix / Linux on alun perin kirjoitettu C
C kehittynyt C + + C + + morphed osaksi Java M $ spited Java ja kehitetty C # Kaikki 4 kielillä sama perusrakenne, mutta ei juurikaan valita, Java ja C # nyt, paitsi Java on avoin, ja sitä käytetään monissa Web-palvelimet. Etkö ole varma, C # käytetään mitään! C kehittynyt, koska sen perusrakenne oli niukkasanainen ja se oli joitakin erittäin epävarma ominaisuuksia jotka aiheuttavat eniten viruksia ja troijalaisia ohjelmistoihin. Esimerkiksi voit tehdä array ovat pituus 100 mutta pääsy elementti 2008!
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
haha i lukea 1000 sanaa kirjan UNIX-käyttöjärjestelmän ja c ja mike tiivistää sen esille muutaman sanan
|
|||
|
|||
|
Coo tuhat sanaa! Se on ottanut muutaman minuutin kuluttua!
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : ro fl:![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
on joitakin minun virkaa on poistettu? i lähetetty vastauksen tähän, että isnt siellä
|
|
|
|||
|
|||
|
tapahtuu minulle, vaikka kierteet.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
C + + on kieli lähes kaikki nykyaikaiset ohjelmat on kirjoitettu sisään Se on nopea, se on suhteellisen matalan tason (ei pullistua kuten Java), ja se sopii hyvin oliopohjaisia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote: