![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand uitleggen van de voordelen van deze wetenschap? Mijn vriend zal niet stoppen met er aan over, alsof hij weet hoe hij voor zichzelf ... Ik wil hem op te sluiten en misschien nog mijn kennis over computers, dus als iemand kan het bedrag in een korte zin / paragraaf of link ik naar een site die zouden zeer worden gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Unix / Linux zijn oorspronkelijk geschreven in C C ontwikkeld in C + + C + + morphed in Java M $ spited Java en C # ontwikkeld Alle 4 talen hebben een basisstructuur, maar er is weinig te kiezen tussen Java en C # nu, met uitzondering van Java is open en wordt gebruikt op vele web-servers. Niet zeker of C # wordt gebruikt bij alles! C geëvolueerd, omdat de basisstructuur werd pregnante en hij had een aantal zeer onveilige kenmerken heeft die de oorzaak van de meeste virussen en trojans in software. Zo kon je een array zijn lengte 100, maar dan toegang element 2008!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha ik lees een boek over 1000 wordt het Unix besturingssysteem en c en mike samengevat het op in een paar woorden
| |||
| |||
| Coo duizend woorden! Dat moet over een paar minuten!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : ro fl:![]() |
|
| |||
| |||
| hebben sommige van mijn berichten verwijderd? Ik rapporteerde een antwoord op deze isnt dat er |
|
| |||
| |||
| gebeurt er met mij, zelfs draden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C + + is de taal bijna alle moderne programma's zijn geschreven inch Het is snel, het is relatief laag niveau (niet zwellen zoals Java), en het is zeer geschikt voor een object-georiënteerd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat: