![]() |
|
| |||
| |||
| Kunne noen forklare fordelene med å kjenne disse? Min venn, vil ikke stoppe skravlet om det som om han vet hvordan du selv ... Jeg vil bare stenge ham opp og kanskje ytterligere min kunnskap om datamaskiner så hvis noen kunne summen det opp i en kort setning / avsnitt eller koble meg til et nettsted som vil være mye verdsatt. |
|
| |||
| |||
| Unix / Linux ble opprinnelig skrevet i C C utviklet i C + + C + + morphed i Java M $ spited Java og utviklet C # Alle 4 språk dele en grunnleggende struktur, men det er lite å velge mellom Java og C # nå, bortsett fra Java er åpne og brukes på mange web-servere. Ikke sikker på om C # brukes i noe! C utviklet seg fordi dens grunnleggende struktur var konsis og det hadde noen svært usikre funksjoner som er årsaken til de fleste virus og trojanere i programvaren. For eksempel kan du lage en matrise har lengde 100, men deretter tilgang element 2008!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jeg lese en 1000 ord bok om UNIX operativsystem og c og Mike summert opp i et par ord
| |||
| |||
| COO tusen ord! Det må ha tatt et par minutter!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| har noen av mine innlegg blitt slettet? Jeg postet et svar til dette at isnt det |
|
| |||
| |||
| skjer med meg, selv tråder. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C + + er språket nesten alle moderne programmer er skrevet i. Det er raskt, det er relativt lavt nivå (ingen bloat som Java), og det er velegnet for objektorientert.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat: