![]() |
|
| |||
| |||
| Kan någon förklara fördelarna med att känna till dessa? Min vän kommer inte att sluta händer om den som om han vet hur man själv ... Jag vill bara stänga honom och kanske ytterligare mina kunskaper om datorer, så om någon skulle kunna sammanfatta det i en kort mening / stycke eller länka mig till en webbplats som skulle vara mycket uppskattat. |
|
| |||
| |||
| Unix / Linux ursprungligen skrivet i C C utvecklats till C + + C + + morphed i Java M $ spited Java och utvecklat C # Alla 4 språk har en grundläggande struktur men det finns lite att välja mellan Java och C # nu, förutom Java är öppen och används på många webbservrar. Osäker om C # används i allt! C utvecklats eftersom dess grundläggande struktur var knapphändig och det hade mycket osäkra faktorer som är orsaken till de flesta virus och trojaner i mjukvara. Till exempel kan du göra en array har längd 100, men sedan tillgång faktor 2008!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jag läste en 1000 ord bok om UNIX operativsystem och c och Mike sammanfattade det på ett par ord
| |||
| |||
| COO tusen ord! Det måste ha tagit ett par minuter!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| har några av mina inlägg tagits bort? jag postat ett svar på detta att isnt finns |
|
| |||
| |||
| händer mig, även trådar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C + + är det språk som nästan alla moderna program är skrivna i. Det är snabbt, det är relativt låg (ingen svälla gillar Java), och det passar bra för objektorienterad.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat: