![]() |
|
| |||
| |||
| Topdomæner er landet baseret tredje niveau domænenavne. Hvis du bemærke topdomæner er væsentligt dyrere end den normale tredje niveau domæne (TLD) navn sats. Hvorfor er det så? Er der noget at gøre med loven om udbud og efterspørgsel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du nogle eksempler for dem, der dont forstå?
| |||
| |||
| Du har din normale domænenavn som denne www.yourdomain.com , Hvilket er et tredje niveau domænenavn type. For et land baseret domænenavn, der er en anden forlaengelsen som denne www.yourdomain.com.au . Forlængelsen au er det land baseret forlængelse for Australien. Nu www.yourdomain.com er meget billigere end www.yourdomain.com.au . Sidstnævnte type domænenavn synes at være de dyreste blandt kommercielle domænenavne. Jeg har lige wondfer hvorfor ? |
|
| |||
| |||
| . com blev indført første måde før andre domæne resultaterne forelå. Hertil er der færre valgmuligheder dermed, hvorfor de er at give dem væk. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror prisen faktor kunne være en måde at regelmæssig vilkårlige køb af topdomæner. Cybersquatters er alle over internettet venter på at strejke, hvis der er gode domænenavne, der skal erhverves, som vil blive solgt senere for en god fortjeneste. |