![]() |
|
| |||
| |||
| CcTLDs zijn land derde niveau domeinnamen. Als u nota ccTLDs zijn aanzienlijk duurder dan de normale derde level domein (TLD) naam tarief. Waarom is dit zo? Is er iets te doen met de wet van vraag en aanbod? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u enkele voorbeelden voor wie dont begrijpen?
| |||
| |||
| U hebt uw normale domeinnaam zoals deze www.yourdomain.com Dat is een derde niveau domeinnaam type. Voor een land op basis van domeinnaam, is er een andere extensie zoals deze www.yourdomain.com.au . De uitbreiding au is het land op basis van de extensie voor Australië. Nu www.yourdomain.com is veel goedkoper dan www.yourdomain.com.au . Het laatste type van domeinnaam lijkt de duurste onder commerciële domeinnamen. Ik heb net wondfer waarom ? |
|
| |||
| |||
| . com het eerst werd geïntroduceerd manier vóór alle andere domein uiteinden beschikbaar kwam. Daarvoor is er minder keuze dus waarom ze geven ze weg. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat de prijs factor zou kunnen zijn een manier om regelmatig willekeurige aanschaf van ccTLD's. Cybersquatters zijn over het hele internet te wachten om te staken als er goede domeinnamen te verwerven die later zullen worden verkocht voor een goede winst. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Parition Query 37GB alleen beschikbaar op 1TB | amyreaney | Drives & Removable Media | 2 | 21 mei 2009 09:30 |
| Excel webquery Help! | deldrice | Office Suites & Toepassingen | 1 | 16 Jan 2009 13:26 |
| Ms dos query mislukt? | matthew03 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 okt 2008 08:21 |
| Internet Explorer Query | ashmehta | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 13 jun 2008 14:44 |
| HP Deskjet 450 zoekopdracht | parkpre | Digital Imaging & Printers | 3 | De 6 augustus 2007 11:13 |
| Thread Tools | |
| |