mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Chat box i iframe spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 18:36
Ny Medlem Gruppen

Hej,

Jeg har udviklet nye chat program ligesom i orkut bruger iframe.I anvendes ejaberd som chatserver og jwchat som klient side.Its fungerer korrekt i Firefox. Men nogle spørgsmål i IE.First af alle design af chatvinduet broken.I bygge chatvindue bruger iframe ved dynamisk skabe den ved hjælp af javascript.? I IE webside vises i en ramme og under det chatvindue viser som anden ramme. Kan nogen foreslå løsning det
Thanks in advance
Old 24 juni 2009, 00:55
Donor-Gruppen

ok simplequestion .. har du koden på webstedet, mens du bruger FF? hvis ja så vil det blive gjort for FF og kode vil blive fordelt i en anden exploere, prøv kodning og perfekt til dvs.:) andre end dette til min ven, jeg har ingen idé om web site kodning.
Old 25 juni 2009, 02:01
Medlem Gruppen

Brug en IF-erklæring for at gøre webside vise en anden typografiark, når browseren IE eller en anden browser. Du kan kode 2 plader denne måde, og det vil give dig mulighed for at få en perfekt fungerende firefox stil og en IE stil.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.