![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Ik heb nieuwe chat applicatie net als in het gebruik van Orkut iframe.I gebruikt als ejaberd chatserver en jwchat als klant side.Its goed werkt in firefox. Maar sommige kwesties in IE.First van alle ontwerpen van chat-venster is broken.I bouwen chatvenster met behulp iframe door dynamisch creëren met behulp van javascript.? In IE webpagina wordt weergegeven in een frame en onder dat chat venster wordt weergegeven als verschillende frame. Kan iemand suggereren oplossing Thanks in advance |
|
|
|||
|
|||
|
ok simplequestion .. heb je code van de site tijdens het gebruik van FF? zo ja dan zal worden gemaakt voor FF en de code zal worden onderverdeeld in een andere exploere, probeer codering en perfect om te weten:) andere dan deze mijn vriend, ik heb geen idee over de website codering.
|
|
|
|||
|
|||
|
Gebruik een IF-statement te maken de webpagina verschijnt er een andere stijl vel wanneer de browser Internet Explorer of een andere browser. U kunt de code 2 vellen deze manier, en het zal u toestaan om een perfect functionerende firefox stijl en een IE stijl.
|