mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Chat-boksen i iframe problemet

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 18:36
New Member Group

Default Chat-boksen i iframe problemet

Hei,

Jeg har utviklet nye chat-programmet, akkurat som i orkut bruker iframe.I brukes ejaberd som server og jwchat som klienten side.Its fungerer i Firefox. Men noen problemer i IE.First av alle design av chattevinduet broken.I bygge chattevindu bruker iframe av dynamisk å opprette den ved hjelp av javascript.? I IE websiden vises i en ramme og under chattevindu vises som annen ramme. Kan noen foreslå løsning det
Takk på forhånd
Old 24 juni 2009, 00:55
Donor Group

ok simplequestion .. gjorde du koden området mens du bruker FF? Hvis det er slik så vil den bli gjort for FF og blir ødelagt i en annen exploere, prøv koding og perfekt for f.eks:) enn dette til min venn Jeg har ingen anelse om nettsted koding.
Old 25 juni 2009, 02:01
Medlem Group

Bruke en IF-setning for å gjøre websiden vise et annet stilark når nettleseren er IE eller en annen nettleser. Du kan kode 2 ark denne måten, og det tillater deg å ha en perfekt fungerende firefox stil og en IE stil.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Foreta div / iframe fullskjermmodus / tilbake til opprinnelig størrelse f.eks YouTube-videoer Jjinn1 Web Design, hosting & SEO 0 28 mai 2009 01:35
Tilfeldig Chat ComputerGuy Av Emne Diskusjon 34 30 april 2008 17:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.