![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har utviklet nye chat-programmet, akkurat som i orkut bruker iframe.I brukes ejaberd som server og jwchat som klienten side.Its fungerer i Firefox. Men noen problemer i IE.First av alle design av chattevinduet broken.I bygge chattevindu bruker iframe av dynamisk å opprette den ved hjelp av javascript.? I IE websiden vises i en ramme og under chattevindu vises som annen ramme. Kan noen foreslå løsning det Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| ok simplequestion .. gjorde du koden området mens du bruker FF? Hvis det er slik så vil den bli gjort for FF og blir ødelagt i en annen exploere, prøv koding og perfekt for f.eks:) enn dette til min venn Jeg har ingen anelse om nettsted koding. |
|
| |||
| |||
| Bruke en IF-setning for å gjøre websiden vise et annet stilark når nettleseren er IE eller en annen nettleser. Du kan kode 2 ark denne måten, og det tillater deg å ha en perfekt fungerende firefox stil og en IE stil. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Foreta div / iframe fullskjermmodus / tilbake til opprinnelig størrelse f.eks YouTube-videoer | Jjinn1 | Web Design, hosting & SEO | 0 | 28 mai 2009 01:35 |
| Tilfeldig Chat | ComputerGuy | Av Emne Diskusjon | 34 | 30 april 2008 17:16 |
| Thread Tools | |
| |