![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har utvecklat nya chat program precis som i orkut använder iframe.I används ejaberd som chattservern och jwchat som kund side.Its fungerar i Firefox. Men vissa frågor i IE.First av alla utformningen av chattfönstret broken.I bygga chattfönstret använder iframe med dynamiskt skapa den med hjälp av JavaScript.? I IE webbsida visas i en ram och under chattfönstret visar olika ram. Kan någon föreslå lösning Tack på förhand |
|
| |||
| |||
| ok simplequestion .. Visste du koden platsen medan du använder FF? om så är fallet så kommer det att göras för FF och kod kommer att delas i en annan exploere prova kodning och perfekt för dvs:) än detta min vän Jag har ingen aning om webbplatsen kodning. |
|
| |||
| |||
| Använd en IF uttalande att webbsidan visa en annan formatmall när webbläsaren Internet Explorer eller en annan webbläsare. Du kan nummer 2 ark detta sätt och det gör att du kan ha en helt fungerande firefox stil och en IE stil. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gör div / iframe helskärmsläge / återgå till ursprunglig storlek dvs gillar YouTube-videor | Jjinn1 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 28 maj 2009 01:35 |
| Random Chat | ComputerGuy | Off Topic Discussion | 34 | 30 april 2008 17:16 |
| Thread Tools | |
| |