menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Náklady na skutečný SEO expert?

Reply

Thread Nástroje
Old 21. října 2006, 15:42
Člen Skupina

Default Náklady na skutečný SEO expert?

Jak jsem je uvedeno jinde na prkna, jsem získal klienta, který je po dobře vyvinuté web-shop. To bude obsahovat i některé poměrně intenzivní SEO práce pod dozorem, ale hlavně jsem hledal skutečného odborníka s prokázanou rekordem.

Veškerá doporučení, kde najít takovou osobou? Jsem trochu na pozoru před DigitalPoint uvedeny některé z reputaci tloukl kolem a nejraději by se někdo, že žije a dechů Google statistiku, pokud jste si, co tím myslím.

Také jakékoliv myšlenky na to, co já budu platit za to? Jsem dobře připraven v polovině XX / hodinu, i když mnohem více a myslím si, že budeme muset přehodnotit naše plány.

Díky za jakoukoli radu můžete dát mi na to.
Old 21. října 2006, 16:41
Člen Skupina

Default Náklady na skutečný SEO expert?

Jen chci říct dávejte pozor při výběru někdo dělat nějaké SEO pracovat za vás, jak byste si přečetl mé vlákno, které mám ošizený. Také jsem dozvěděl, že to není těžké udělat si to prostě potřebuje čas.

Jen my dva centy.
Reply

Register

Záložky

Podobná témata
Nitka Thread Začátečnickou Fórum Odpovědi Poslední příspěvek
Kolik je energie náklady na kus, že ... bravo Případy & Napájecí zdroje 7 12. ledna 2009 13:37
Babička potřebuje znalecký posudek od odborníka! Marcy49 Obecné Hardware Chat 6 20. října 2008 10:54
Bych některé znalecké posudky. THANKS! AMD4LIFE Obecné Hardware Chat 6 31. prosince 2007 04:11
Kolik stojí jeden Nintendo Wii stojí? cayla212 PC a herní konzole 2 31. března 2007 03:32
PS3 do nákladů o $ 600 dolarů! emmaonline PC a herní konzole 3 21. října 2006 09:58
Thread Nástroje