mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Omkostninger i forbindelse med en reel SEO ekspert?

Reply

Thread Tools
Old 21. oktober 2006, 15:42
Medlem Gruppen

Default Omkostninger i forbindelse med en reel SEO ekspert?

Som jeg har nævnt andetsteds i bestyrelsen, jeg har lige fået en kunde, der er efter en veludviklet web shop. Dette vil også omfatte nogle temmelig intensiv SEO arbejde under opsyn, men det væsentlige Jeg søger efter en virkelig ekspert med en dokumenteret track record.

Eventuelle anbefalinger om, hvor man kan finde en sådan person? Jeg er lidt på vagt over for DigitalPoint givet nogle af de ry bankede rundt og ville foretrække en person, der lever og vejrtrækninger Google-statistikker, hvis du får, hvad jeg mener.

Også, nogen ideer om hvad jeg skal betale for dette? Jeg er godt forberedt til midten xx / time, men meget mere, og jeg tror, vi bliver nødt til at genoverveje vores planer.

Tak for ethvert råd, du kan give mig om dette.
Old 21. oktober 2006, 16:41
Medlem Gruppen

Default Omkostninger i forbindelse med en reel SEO ekspert?

Jeg vil blot sige, være forsigtige, når de vælger nogen til at gøre nogle SEO arbejdet for dig, som du måske har læst i min tråd, at jeg fik rippes off. Også jeg lært, at det ikke er svært at gøre det selv det bare brug for tid.

Bare mine to cents.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvor meget er den energi, omkostninger i forbindelse med en pc, der ... Bravo Cases & Strømforsyninger 7 12 januar 2009 13:37
Bedstemor behov sagkyndig rådgivning fra en ekspert! Marcy49 General Hardware Chat 6 20 oktober 2008 10:54
Vil gerne have nogle ekspertudtalelser. Tak! AMD4LIFE General Hardware Chat 6 31 december 2007 04:11
Hvor meget betyder en Nintendo Wii koste? cayla212 PC & Console Gaming 2 31 marts 2007 03:32
PS3 til at koste omkring $ 600 dollars! emmaonline PC & Console Gaming 3 21. okt 2006 09:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.