vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Kustannusten todellinen SEO asiantuntija?

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 15:42
Jäsen

Default Kustannusten todellinen SEO asiantuntija?

Kuten olen maininnut muualla hallituksissa, olen juuri hankkinut asiakas, joka on sen jälkeen hyvin kehittynyt verkkokauppa. Tämä sisältää myös varsin intensiivinen SEO työn valvonnan alaisena, mutta pääasiassa olen HAKU todellinen asiantuntija, jolla on todistettu ansioluettelo.

Mahdolliset suositukset, mistä löytää tällaisen henkilön? Olen hieman varoa DigitalPoint tietyn osan maineestaan koputtavat ympäri ja mieluummin jonkun, joka asuu ja Hengitä Google-tilastot, jos saat mitä tarkoitan.

Lisäksi kaikki ajatukset, mitä tulee maksamaan tästä? Olen hyvin valmistautuneita puolivälissä xx / tunti, vaikka paljon enemmän, ja mielestäni meidän on harkittava uudelleen suunnitelmiimme.

Kiitos, että mitään neuvoja voit antaa minulle tämän.
Old 21 lokakuu 2006, 16:41
Jäsen

Default Kustannusten todellinen SEO asiantuntija?

Haluan vain sanoa olla varovainen, kun valitset jonkun tekemään joitakin SEO työtä teille, olisi voinut lukea minun säikeen että sain repäisi pois. Lisäksi olen oppinut, että se ei ole vaikea tehdä sitä itse se vain tarvitsee aikaa.

Juuri minun kaksi senttiä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kuinka paljon on energian hinta on kpl, että ... bravo Kotelot & Virtalähteet 7 12. Jan 2009 13:37
Mummo on asiantuntijoina asiantuntija! Marcy49 Rautatavaran Chat 6 20. lokakuu 2008 10:54
Haluaisin jotkut asiantuntijalausuntoja. KIITOKSET! AMD4LIFE Rautatavaran Chat 6 31. Joulukuu 2007 04:11
Kuinka paljon Nintendo Wii maksaa? cayla212 PC & Console Gaming 2 31. Maaliskuu 2007 03:32
PS3 maksavan noin $ 600 dollaria! emmaonline PC & Console Gaming 3 21. lokakuu 2006 09:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.