mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Kosten van een echte SEO expert?

Reply

Thread Tools
Old 21 okt 2006, 15:42
Lid Fractie

Default Kosten van een echte SEO expert?

Zoals ik heb genoemd elders op de planken, ik heb zojuist een cliënt die verworven is na een goed ontwikkelde webshop. Dit zal ook het aantal vrij intensief SEO werken onder toezicht, maar in wezen ben ik op zoek naar een echte deskundige met een bewezen track record.

Eventuele aanbevelingen over waar u deze persoon? Ik ben een beetje huiverig van DigitalPoint bepaald aantal van de reputaties kloppen rond en zou de voorkeur geven aan iemand die leeft en ademt de statistieken van Google als je wat ik bedoel.

Ook ideeën over wat ik zal moeten betalen voor dit? Ik ben goed voorbereid voor medio xx / uur, maar veel meer en ik denk dat we zullen moeten nadenken over onze plannen.

Bedankt voor adviezen kunt u mij op dit punt.
Old 21 okt 2006, 16:41
Lid Fractie

Default Kosten van een echte SEO expert?

Ik wil alleen maar zeggen wees voorzichtig bij het kiezen van iemand te doen sommige SEO werk voor u, zoals u wellicht hebt gelezen in mijn thread die ik heb geript uit. Ook leerde ik dat het niet moeilijk om te doen het zelf het gewoon tijd nodig.

Gewoon mijn twee cent.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoeveel is de energie-kosten van een pc dat ... bravo Cases & Power Supplies 7 12 Jan 2009 13:37
Oma moet deskundig advies van een expert! Marcy49 Algemeen Hardware Chat 6 20 okt 2008 10:54
Zou graag wat adviezen van deskundigen. THANKS! AMD4LIFE Algemeen Hardware Chat 6 31 dec 2007 04:11
Hoeveel kost een Nintendo Wii kosten? cayla212 PC & Gaming Console 2 31 mrt 2007 03:32
PS3 kost ongeveer $ 600 Dollar! emmaonline PC & Gaming Console 3 21 okt 2006 09:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.