![]() |
|
| |||
| |||
| Som jeg har nevnt andre steder på boards, jeg har nettopp kjøpt en klient som er etter en godt utviklet web-shop. Dette vil også inkludere en ganske intensiv SEO arbeider under tilsyn, men egentlig er jeg på jakt etter en virkelig ekspert med erfaring. Noen anbefalinger om hvor du finner en slik person? Jeg er litt skeptisk til DigitalPoint gitt noen av omdømme banke rundt og ønsker noen som bor og breaths Google statistikk hvis du får det jeg mener. Også noen ideer om hva jeg skal betale for dette? Jeg er godt forberedt på midten xx / timen, selv om mye mer, og jeg tror vi trenger å revurdere våre planer. Takk for noen råd du kan gi meg på denne. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare si vær forsiktig når du velger noen til å gjøre noen SEO arbeidet for deg, som du kanskje har lest i min tråd som jeg fikk dratt av. Også jeg lærte at det ikke er vanskelig å gjøre det selv det bare trenger tid. Bare mine to cents. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor mye energi kostnaden for en PC som ... | Bravo | Bærevesker & Strømforsyning | 7 | 12 januar 2009 13:37 |
| Grandma behov ekspert råd fra en ekspert! | Marcy49 | General Hardware Chat | 6 | 20 oktober 2008 10:54 |
| Vil noen ekspert meninger. THANKS! | AMD4LIFE | General Hardware Chat | 6 | 31 desember 2007 04:11 |
| Hvor mye koster en Nintendo Wii koster? | cayla212 | PC & Console Gaming | 2 | 31 mars 2007 03:32 |
| PS3 å koste rundt $ 600 dollar! | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 21 oktober 2006 09:58 |
| Thread Tools | |
| |