menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Náklady na skutočný SEO expert?

Reply

Thread Tools
Old 21. októbra 2006, 15:42
Člen Skupina

Default Náklady na skutočný SEO expert?

Ako som je uvedené inde na prkna, som získal klienta, ktorý je po dobre vyvinuté web-shop. To bude obsahovať aj niektoré pomerne intenzívny SEO práca pod dozorom, ale hlavne som hľadal skutočného odborníka s nepopierateľnou rekordom.

Všetky odporúčania, kde nájsť takú osobou? Som trochu na pozore pred DigitalPoint uvedené niektoré z reputáciu tloukl okolo a najradšej by sa niekto, že žije a dychu Google štatistiku, ak ste si, čo tým myslím.

Tiež akejkoľvek myšlienky na to, co já budem platiť za to? Som dobre pripravený v polovici XX / hodinu, aj keď oveľa viac a myslím si, že budeme musieť prehodnotiť naše plány.

Vďaka za akúkoľvek radu môžete dať mi na to.
Old 21. októbra 2006, 16:41
Člen Skupina

Default Náklady na skutočný SEO expert?

Len chcem povedať dávajte pozor pri výbere niekto robiť nejaké SEO pracovať za vás, ako by ste si prečítal moje vlákno, ktoré mám ošizené. Tiež som dozvedel, že to nie je ťažké urobiť si to jednoducho potrebuje čas.

Len my dva centy.
Reply

Register

Záložky

Podobné témy
Nitka Thread Odľahčenú Fórum Odpovede Posledný príspevok
Koľko je energia náklady na kus, že ... bravo Prípady & Napájacie zdroje 7 12. januára 2009 13:37
Babička potrebuje znalecký posudok od odborníka! Marcy49 Všeobecné Hardware Chat 6 20. októbra 2008 10:54
Bych niektoré znalecké posudky. THANKS! AMD4LIFE Všeobecné Hardware Chat 6 31. decembra 2007 04:11
Koľko stojí jeden Nintendo Wii stojí? cayla212 PC a herné konzoly 2 31. marca 2007 03:32
PS3 do nákladov o $ 600 dolárov! emmaonline PC a herné konzoly 3 21. októbra 2006 09:58
Thread Tools