![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvää huomenta, Minulla on kysymys yhden asiakkaani sivusto ... minä vain siirretään hosting-yritykset ja asianmukaisesti huomautti, että nameservers on uusi isäntä. Verkkotunnuksen korjaa oikein, kun olen goto on www.clientsite.com mutta se viittaa vanhan vastaanottavan kun yksinkertaisesti tyyppi clientsite.com. Tein varma, että minun CNAME / nimi kirjaa uuden palvelimen kunnolla asetukset. Onko tämä asia, että minun pitäisi huolehtia tai minun pitäisi vain olla kärsivällinen kerroit koko asia lisääntyä? (I vain uudelleenohjattu että nameservers viime yö) Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan antaa sille 24hrs ainakin, tyhjennä selaimesi välimuisti liikaa.
| |||
| |||
| aivan kuten Dave Hybrid antaa vähintään 24 tuntia asianmukaisesti lisääntyä. Voit myös kokeilla ladata sen eri selainta. |
|
| |||
| |||
| vain olla kärsivällinen, kytkennän nameservers vie aikaa ja vaihtelee riippuen vastaanottavan samoin, se voi olla missä tahansa välillä instant on 48hours ennen kaikkea työskentelee pehmenee uudelleen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ostaminen on domain-nimi ja hosting | simulacrum | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 5th Jun 2009 09:04 |
| Mistä ostaa verkkotunnus? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20th Apr 2009 00:08 |
| Web hosting-palvelun minun website.I Etsin web hosting-palvelu, joka mahdollistaa | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. Sep 2007 22:45 |
| Free Hosting VS Paide Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30th Aug 2007 19:05 |
| Verkkotunnus ei käytettävissä? | MJSPC | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30th Jun 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |