![]() |
|
| |||
| |||
| Goedemorgen, Ik heb een probleem met een van mijn cliënten site ... Ik heb net overgedragen hosting bedrijven en correct wees de nameservers van de nieuwe host. Het domein lost juist toen ik goto te www.clientsite.com maar wijst op de oude host wanneer typt clientsite.com. Ik heb er zeker van dat mijn CNAME / een naam in een register bij met de nieuwe host goed zijn setup. Is dit een kwestie die ik moet maken zich zorgen over of moet ik gewoon geduldig met verhuur het hele ding propageren? (Ik heb zojuist de nameservers omgeleid gisteravond) Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik geef het 24hrs ten minste, duidelijk uw browser cache ook.
| |||
| |||
| net als Dave Hybride geven ten minste 24 uur tot goed voortplanten. U kunt ook proberen te laden op een andere browser. |
|
| |||
| |||
| gewoon geduld hebben, schakelen nameservers kost tijd en varieert afhankelijk van uw host als goed, het kan overal zijn tussen instant te 48hours vóór alles werkt soepel opnieuw. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| De aankoop van een domeinnaam en hosting | schijn | Web Design, Hosting & SEO | 1 | De 5 juni 2009 09:04 |
| Waar te koop een domeinnaam? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20 apr 2009 00:08 |
| Web hosting service voor mijn website.I ben op zoek naar een web hosting service die het mogelijk maken | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6e sep 2007 22:45 |
| Gratis Hosting VS Betaald Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30 aug 2007 19:05 |
| Domein niet beschikbaar? | MJSPC | Windows besturingssystemen | 1 | 30 jun 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |