![]() |
|
| |||
| |||
| God morgen, Jeg har et problem med en av mine klienter site ... Jeg har nettopp overført vertsselskaper og riktig pekte de navneserverne til ny maskin. Domenet svarer riktig når jeg GOTO til www.clientsite.com men peker på den gamle verten når bare skrive clientsite.com. Jeg gjorde at mitt CNAME / navn poster på nytt vert riktig oppsett. Er dette et problem som jeg bør bekymre seg, eller skal jeg bare være tålmodig med å la hele greia spredd? (Jeg bare omdirigert til navneserverne siste natten) Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gi den 24 timer minst, tømmer nettleserens buffer også.
| |||
| |||
| akkurat som Dave Hybrid gi minst 24 timer å forplante. Du kan også prøve å laste den på en annen nettleser. |
|
| |||
| |||
| bare være tålmodig, slår navneserverne tar tid og varierer avhengig av verten også, det kan være hvor som helst mellom øyeblikkelig å 48hours før alt fungerer glatt igjen. |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kjøpe et domenenavn og webhotell | simulacrum | Web Design, hosting & SEO | 1 | 5 juni 2009 09:04 |
| Hvor du kan kjøpe et domenenavn? | orangemanta | Web Design, hosting & SEO | 10 | 20 april 2009 00:08 |
| Web vertstjeneste for min website.I am leter etter en webvert som tillater | zion9495 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 6te sep 2007 22:45 |
| Gratis Hosting VS Paid Hosting! | Travis2k7 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 30 august 2007 19:05 |
| Domene ikke tilgjengelig?? | MJSPC | Windows-operativsystemer | 1 | 30 juni 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |