![]() |
|
| |||
| |||
| God morgon, Jag har ett problem med en av mina klienter plats ... jag bara överföras värdföretag och korrekt pekade nameservers till det nya värdlandet. Domänen löser korrekt när jag goto att www.clientsite.com men det pekar på den gamla värd när bara typ clientsite.com. Jag såg att min CNAME / a Name Records på nya värdlandet korrekt inställning. Är detta en fråga som jag skulle oroa sig eller ska jag bara ha tålamod med att låta det hela propagerar? (Jag bara omdirigeras de nameservers igår) Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle ge det 24hrs åtminstone rensa webbläsarens cache också.
| |||
| |||
| precis som Dave Hybrid ge minst 24 timmar till ordentligt propagera. Du kan också prova att läsa in det på en annan webbläsare. |
|
| |||
| |||
| bara ha tålamod, byta namnservrar tar tid och varierar beroende på din värd som väl kan det vara någonstans mellan direktmeddelanden till 48hours innan allt fungerar smidigt igen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att köpa ett domännamn och webbhotell | AVBILD | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 5 juni 2009 09:04 |
| Om att köpa ett domännamn? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20 april 2009 00:08 |
| Webbhotell för min website.I am letar efter ett webbhotell som tillåter | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6:e sep 2007 22:45 |
| Free Hosting VS Betald Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30 august 2007 19:05 |
| Domain inte tillgänglig?? | MJSPC | Windows-operativsystem | 1 | 30 juni 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |