mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Dobbeltklik på browser-back knappen adfærd i IE

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 03:44
Ny Medlem Gruppen

Default Dobbeltklik på browser-back knappen adfærd i IE

Hej,

Jeg bruger en window.localtion omdirigere i Javascript konvertere til SEO webadresser i et eksisterende site. Jeg gjorde ikke gøre hjemmesiden fra starten, så jeg bruger javascript til dynamisk omdirigerende sider til SEO sider i samarbejde med mod_rewrite:

2 eksempler:

(if $ uri == '/ index.php? id = 6')
;
** / hvis)

ELLER

(if $ uri == '/ index.php? id = 3')
;
** / hvis)

$ uri er de gamle webadresse. Hvis jeg ønsker at gå tilbage fra products6.htm til home3.htm Så jeg er nødt til at klikke 2 gange for at gå tilbage den foregående side. Dette forekommer kun i IE, i Firefox og Safari, det virker fint.

Ikke, nogen, der ved en programrettelse til dette?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Weird Router Adfærd - store problemer Paul4763 Networking, Modemer & VoIP 2 9 august 2009 15:46
Venstreklik fungerer som Højreklik, behovet for at åbne et andet vindue for at åbne links?? Blitzgirl42 Laptops, Mobiles & PDA'er 1 17th May 2009 12:08
Dobbelt Mellemrum i'07 duskmon10 Office Suites & Applications 4 19 oktober 2008 16:55
Knappen Tilbage fungerer ikke korrekt katiecoos Webbrowsere & FTP Klienter 8 15 juli 2008 12:49
Min pc genstarter hvis jeg klikker på knappen "Download" learncomputer2007 Virus, Spyware & Sikkerhed 5 13 november 2007 09:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.