mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Dreamweaver CS3 vs CS4

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 15:52
Nieuw Lid Fractie

Default Dreamweaver CS3 vs CS4

Hoi,

Ik heb DreamWeaver CS4. De lokale gemeenschap College biedt cursussen op CS3. Als ik het CS3 klasse kan ik gemakkelijk te vertalen wat ik leren CS4?

Bedankt
Old 21 juli 2009, 09:17
Lid Fractie

U dient gebruik te kunnen maken vrijwel alles van CS3 in CS4, zal er uiteraard enkele verschillen. Waarom niet alook op de Adobe website en kijk of u vindt een overzicht van de verschillen tussen de twee versies
Old 1 aug 2009, 05:20
Nieuw Lid Fractie

Ik heb ook CS4 voor mijn bedrijf en kan u meedelen dat de lichte wijzigingen alleen steun je beter in CS4 vervolgens CS3. Dus alles wat je leert, zolang je bereid bent te gaan zitten thuis en spelen rond het leren van iets verschillende tools en tips in CS4 vervolgens met behulp van de CS3 college cursus zal je helpen in grote lijnen kennis die gemakkelijk kunnen worden gebruikt in CS4 als de meerderheid van het programma is dezelfde gereedschappen en navigatie. Hoop dat wist hij een beetje meer zijn? :)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.