![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har Dreamweaver CS4. Lokalsamfunnet høgskolen tilbyr kurs i CS3. Hvis jeg tar CS3 klassen kan jeg lett oversette hva jeg lære å CS4? Takk |
|
| |||
| |||
| Du skal kunne bruke ganske mye alt fra CS3 i CS4 vil det åpenbart være noen forskjeller. Hvorfor ikke ta alook på Adobes hjemmeside og se om du finner en oversikt over forskjellene mellom de to versjonene |
|
| |||
| |||
| Jeg har også CS4 for min bedrift, og kan informere deg om at de små endringene bare hjelpe deg bedre i CS4 og CS3. Derfor noe du lærer så lenge du er villig til å sitte hjemme og spille rundt lære litt ulike verktøy og tips i CS4 deretter bruker CS3 college Kurset skal forstand hjelpe deg å få kunnskap som lett kan brukes i CS4 som mesteparten av programmet er de samme verktøyene og navigasjon. Håper at klarner det opp litt mer? :) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dreamweaver CS4 og Flash | pete21 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 1 oktober 2009 05:01 |
| Bakgrunn fargene i Dreamweaver 8 | ashish3 | Web Design, hosting & SEO | 0 | 7 juni 2009 15:35 |
| Dreamweaver FTP programe | raw30 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 3 januar 2009 06:17 |
| Dreamweaver! | jack100 | Web Design, hosting & SEO | 6 | 2 januar 2008 13:36 |
| Dreamweaver 8 | momuncoderlife | Web Design, hosting & SEO | 2 | 8 nov 2007 02:43 |
| Thread Tools | |
| |