![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har Dreamweaver CS4. Lokalsamhället Gävle erbjuder kurser i CS3. Om jag tar CS3 klass kan jag lätt att omsätta det jag lär CS4? Tack |
|
| |||
| |||
| Du bör kunna använda i stort sett allt från CS3 i CS4 kommer det givetvis finnas vissa skillnader. Varför inte ta alook på Adobes hemsida och se om du kan hitta en lista över skillnaderna mellan de båda versionerna |
|
| |||
| |||
| Jag har också CS4 för mitt företag och kan upplysa er om att smärre förändringar bara stöd dig bättre i CS4 sedan CS3. Därför något du lär dig så länge som du är villig att sitta hemma och leka lärande lite olika verktyg och tips i CS4 sedan använder CS3 college Kursen kommer i stort sett hjälper dig att få kunskap som lätt kan användas i CS4 som majoriteten av program är samma verktyg och navigering. Hoppas det klarnar upp lite mer? :) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dreamweaver CS4 och Flash | pete21 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1 oktober 2009 05:01 |
| Bakgrund färger i Dreamweaver 8 | ashish3 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 7 juni 2009 15:35 |
| Dreamweaver FTP-program | raw30 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 3 januari 2009 06:17 |
| Dreamweaver! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 2 januari 2008 13:36 |
| Dreamweaver 8 | momuncoderlife | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 8 november 2007 02:43 |
| Thread Tools | |
| |