![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, en usko kuohumisen my old post olisi suunniteltu siten, että tässä hän on. Periaatteessa minulla on yksinkertainen sähköposti muodossa 'ota yhteyttä'-sivun, mutta minulla ei ole testi palvelin, joka toimii sendmail (I'm käyttäen WAMP tällä hetkellä). Minun tarvitsee vain tietää, onko ongelma minun koodi, jotain muuta, tai Tämä viesti osoittaa oikein, että ainoa asia puuttuu on palvelin, joka hoitaa posti? Ymmärrän, että sähköpostiosoite on "blank@blank.com", koska sensuuri syistä. Meh, soita minulle järjetön. ![]() Code: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi et laita se palvelimeen ja testata sitä täysin?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epäonnistui päivittää Windows | Razer | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 27. Joulukuu 2008 05:37 |
| MS Query dos epäonnistunut? | matthew03 | General Software Chat | 1 | 30. lokakuu 2008 08:21 |
| "Connection Test Failed" | luut | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 14th Apr 2008 12:19 |
| Epäonnistui kyselysanojen TCP / IP Settings Of The Connection | mastaof420 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 31 | 1st Apr 2008 00:18 |
| Alusta winsock epäonnistunut? | thewriter1221 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 23. Jan 2008 16:59 |
| Thread Tools | |
| |