![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya jeg ikke trodde bumping min gamle innlegget ville være riktig så her hun være. I utgangspunktet har jeg en enkel e-post for en "Kontakt oss" siden, men jeg har ikke en test-server som kjører sendmail (Jeg bruker WAMP i øyeblikket). Jeg bare må vite om det er et problem med min kode, noe annet, eller does denne meldingen riktig vise at det eneste som mangler er en server som håndterer e-post? Jeg realisere postadressen er "blank@blank.com ', for sensurresistant grunner. Meh, kaller meg gal. ![]() Code: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ikke sette det på en server og teste det fullt?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kunne ikke oppdatere Windows | Razer | Windows-operativsystemer | 11 | 27 desember 2008 05:37 |
| MS Query dos mislyktes? | matthew03 | General Software Chat | 1 | 30 oktober 2008 08:21 |
| "Tilkobling Test Failed" | bones | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 14 april 2008 12:19 |
| Feil ved spørring TCP / IP-innstillingene for tilkobling | mastaof420 | Nettverk, modem og VoIP | 31 | 1 april 2008 00:18 |
| Initialiser winsock mislyktes?? | thewriter1221 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 23 januar 2008 16:59 |
| Thread Tools | |
| |