mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Flash plug i problemet med den nye hjemmeside!

Reply

Thread Tools
Old 27 marts 2008, 10:50
Ny Medlem Gruppen

Default Flash plug i problemet med den nye hjemmeside!

Hej

Jeg har oprettet en ny flash website, og det fortæller mig, jeg har brug for at installere flash plug in, for at se Flash-indhold. Jeg har Flash Player 9 Activ X installeret!

Jeg har prøvet at geninstallere det via Adobes hjemmeside og installere den igen, stadig samme problem!

Jeg bruger Windows XP og bruge Firefox til min browser. Enhver hjælp vil være meget værdsat.

Chanel
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hej! Website Vids Don't Work Selv med Slettet Temp filer og nyeste Flash Zakia Webbrowsere & FTP Klienter 0 8 oktober 2009 10:20
Flash Video Problem Marko Webbrowsere & FTP Klienter 0 23 juni 2009 03:52
Opbygning af et websted, der er vært Flashspil hataw13 Web Design, Hosting & SEO 0 15 juni 2009 17:35
Flash & Html Website Hjælp harryc Web Design, Hosting & SEO 3 9 januar 2009 06:49
Et problem med en hjemmeside reservedele Webbrowsere & FTP Klienter 13 16 oktober 2008 10:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.