mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Flash plug i problemet med nye hjemmeside!

Reply

Thread Tools
Old 27th Mar 2008, 10:50
New Member Group

Default Flash plug i problemet med nye hjemmeside!

Hallo

Jeg har opprettet en ny Flash-nettsted, og det forteller meg at jeg må installere flash plugin i, for å vise Flash-innhold. Jeg har Flash Player 9 Activ X installert!

Jeg har prøvd å installere det via Adobes nettsted og installere det på nytt, fortsatt samme problem!

Jeg bruker Windows XP og bruker Firefox for min nettleser. Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt.

Chanel
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hei! Nettstedet Vids Don't Work Selv med slettede Temp filer og siste versjon av Flash Zakia Nettlesere & FTP Clients 0 8 oktober 2009 10:20
Flash Video Problem Marko Nettlesere & FTP Clients 0 23 juni 2009 03:52
Bygge et nettsted som er vert for Flash Spill hataw13 Web Design, hosting & SEO 0 15 juni 2009 17:35
Flash & Html Nettstedoptimerer Hjelp harryc Web Design, hosting & SEO 3 9 januar 2009 06:49
Et problem med en nettside Reservedeler Nettlesere & FTP Clients 13 16 oktober 2008 10:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.