![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg forsøger at komme over denne gang, og kun nogle gange gratis hosting kan være bedre end betales hosting. Nogle gratis hosting er der en vis ned sider som du kan få en masse plads med lille mængde båndbredde eller den anden vej rundt samme med betalt hosting. Når jeg register for betalt hosting jeg gå til den årlige plan. Selv om jeg er bange for, at hosting selskab kan gå ned når som helst. Så jeg altid opbevare sikkerhedskopier af mine filer. Jeg har ikke bemærket nogen erfaring i stedet gå ned på SPAM hosting. De har der egne brugerdefinerede panel meget bedre end cPanel Travis |
|
| |||
| |||
| Er dette en skjult spam besked? CPanel er branchens førende virksomhed? Du får hvad man betaler for .... [EDIT]: Ja, bare en anden overselling hosting selskab. Når kunderne rent faktisk har brug for den plads, de tilbyder, tjenesteudbyderen lader dem ned. £ 4,50 for en måned ... Jeg ønsker virksomhederne ikke oversell til, at ekstreme. Et par GB er okay, men at tilbyde alle kunder 360GB? Jeg ville ønske folk ville bruge det .. blot at stoppe overselling. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Foretag A Promise To Go Green Og Få 250 GB Gratis Fil Hosting | evilfantasy | Off Topic Discussion | 4 | 23 januar 2009 16:37 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Web-hosting-tjeneste til min website.I am søger en web-hosting-tjeneste, der tillader | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. sep 2007 22:45 |
| Hosting ... Gør-det-selv eller lad en professionel gøre det? | Mike | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 20 oktober 2006 04:07 |
| Thread Tools | |
| |