mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Gratis Hosting VS Betalt Hosting!

Reply

Thread Tools
Old 1. august 2007, 15:06
Ny Medlem Gruppen

Default Gratis Hosting VS Betalt Hosting!

Hej,

Jeg forsøger at komme over denne gang, og kun nogle gange gratis hosting kan være bedre end betales hosting. Nogle gratis hosting er der en vis ned sider som du kan få en masse plads med lille mængde båndbredde eller den anden vej rundt samme med betalt hosting. Når jeg register for betalt hosting jeg gå til den årlige plan. Selv om jeg er bange for, at hosting selskab kan gå ned når som helst. Så jeg altid opbevare sikkerhedskopier af mine filer. Jeg har ikke bemærket nogen erfaring i stedet gå ned på SPAM hosting. De har der egne brugerdefinerede panel meget bedre end cPanel

Travis
Old 30. august 2007, 19:05
Medlem Gruppen

Default Gratis Hosting VS Betalt Hosting!

Er dette en skjult spam besked? CPanel er branchens førende virksomhed?

Du får hvad man betaler for ....

[EDIT]: Ja, bare en anden overselling hosting selskab. Når kunderne rent faktisk har brug for den plads, de tilbyder, tjenesteudbyderen lader dem ned. £ 4,50 for en måned ... Jeg ønsker virksomhederne ikke oversell til, at ekstreme. Et par GB er okay, men at tilbyde alle kunder 360GB? Jeg ville ønske folk ville bruge det .. blot at stoppe overselling.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Foretag A Promise To Go Green Og Få 250 GB Gratis Fil Hosting evilfantasy Off Topic Discussion 4 23 januar 2009 16:37
Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Web-hosting-tjeneste til min website.I am søger en web-hosting-tjeneste, der tillader zion9495 Web Design, Hosting & SEO 1 6. sep 2007 22:45
Hosting ... Gør-det-selv eller lad en professionel gøre det? Mike Web Design, Hosting & SEO 2 20 oktober 2006 04:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.