![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen yrittänyt saada kaikkialla, että joskus ja vain joskus vapaa vastaanottosopimus voidaan paremmin kuin maksetaan hosting. Jotkut vapaa vastaanottosopimus on jonkin verran alaspäin puolin kuten voit saada paljon tilaa kanssa pienen määrän kaistanleveyttä tai päinvastoin saman maksettu hosting. Kun i rekisteröityä maksettu hosting i mennä vuotuinen suunnitelma. Vaikka en huolehdi, että isännöivä yritys voi lähteä milloin tahansa. Siksi olen aina varmuuskopiot tiedostot. En ole huomannut mitään kokemusta sivuston menossa klo ROSKAPOSTI hosting. He ovat siellä omilla paneeli paljon paremmin kuin cPanel Travis |
|
| |||
| |||
| Onko tämä piilotettu roskapostiviestin? CPanel on alansa johtava? Saat mistä maksat .... [EDIT]: Kyllä, juuri toisen overselling hosting-yritys. Kun asiakkaat todella tarvitsevat tilaa ne tarjoavat, että palvelun tarjoaja antaa niitä. £ 4.50 kuukausi ... Toivotan yritykset eivät ylimainostaa että äärimmilleen. Muutama GB on kunnossa, mutta tarjoaa jokaiselle asiakkaalle 360GB? Toivotan ihmiset käyttää sitä .. vain lopettaa overselling. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Make A Promise To Go Green Ja Hanki 250 GB Free File Hosting | evilfantasy | Off Topic Discussion | 4 | 23. Jan 2009 16:37 |
| Parhaat vapaat verkkosivuilla sivustoa? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10th Jan 2008 11:58 |
| Web hosting-palvelun minun website.I Etsin web hosting-palvelu, joka mahdollistaa | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. Sep 2007 22:45 |
| Hosting ... Tee se itse tai antaa ammattimaisen tehdä sen? | Mike | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 20. lokakuu 2006 04:07 |
| Thread Tools | |
| |