mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Gratis Hosting VS Betaald Hosting!

Reply

Thread Tools
Old 1 aug 2007, 15:06
Nieuw Lid Fractie

Default Gratis Hosting VS Betaald Hosting!

Hallo,

Ik probeer te krijgen over dat soms alleen en soms gratis hosting beter kunnen worden dan betaald hosting. Sommige gratis hosting is er enige vaststelling kanten zoals je kan veel van de ruimte met een klein bedrag van de bandbreedte of de andere manier rond hetzelfde met betaalde hosting. Wanneer ik me inschrijven voor betaalde hosting Ik ga voor de jaarlijkse plan. Hoewel ik niet bang dat de hosting bedrijf kan gaan op elk moment. Dus ik altijd backups van mijn bestanden. Ik heb niet gemerkt enige ervaring in de site gaan op SPAM hosting. Ze hebben hun eigen aangepaste paneel veel beter dan cPanel

Travis
Old 30 augustus 2007, 19:05
Lid Fractie

Default Gratis Hosting VS Betaald Hosting!

Is dit een verborgen spam-bericht? CPanel is de marktleider?

You get what you pay for ....

[EDIT]: Ja, gewoon een overselling hosting bedrijf. Wanneer de klanten daadwerkelijk behoefte de ruimte die zij bieden, de dienstverlener laat ze naar beneden. £ 4.50 per maand ... Ik wil bedrijven niet oversell aan dat het extreme. Een paar GB is oke, maar biedt iedere klant 360GB? Ik wil mensen er gebruik van gaan maken .. gewoon om te stoppen met de overselling.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.