![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg prøver å komme over det en gang, og bare noen gratis hosting kan være bedre enn utbetales vertstjenesten. Noen gratis hosting er det litt ned sider som du kan få mye plass med liten båndbredde eller omvendt samme med betalt hosting. Når jeg registrere meg for betalte vertstjeneste jeg går for den årlige plan. Selv om jeg bekymret for at webvert går ned når som helst. Så jeg alltid ha sikkerhetskopier av filene mine. Jeg har ikke lagt merke til noen erfaring i området går ned på SPAM vertstjenesten. De har det egne panel mye bedre enn cPanel Travis |
|
| |||
| |||
| Er dette en skjult spammelding? CPanel som industrien leder? Du får det du betaler for .... [Edit]: Ja, bare en annen overselling webvert. Når kundene faktisk trenger den plassen de tilbyr, tjenesteleverandøren lar dem ned. £ 4.50 en måned ... Jeg ønsker selskapene ikke oversell for det ekstreme. Et par GB er i orden, men tilbyr hver enkelt kunde 360GB? Jeg skulle ønske folk ville bruke det .. bare for å stoppe overselling. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lag et løfte til Go Green og Get 250 GB Free File Hosting | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 4 | 23 januar 2009 16:37 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Web vertstjeneste for min website.I am leter etter en webvert som tillater | zion9495 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 6te sep 2007 22:45 |
| Hosting ... gjøre det selv eller la et profesjonelt gjøre det? | Mike | Web Design, hosting & SEO | 2 | 20 oktober 2006 04:07 |
| Thread Tools | |
| |