mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Free Hosting VS Betald Hosting!

Reply

Thread Tools
Old 1 august 2007, 15:06
New Member Group

Hej,

Jag försöker att komma över att någon gång och bara ibland gratis hosting kan vara bättre än betalas hosting. Några gratis hosting finns några ner sidor som du kan få en hel del utrymme med liten mängd bandbredd eller tvärtom samma med betald hosting. När jag registrerar betalas mottagningsavtal jag går för årlig plan. Även om jag orolig att det webbhotell kan gå ner när som helst. Så jag alltid ha säkerhetskopior av mina filer. Jag har inte märkt någon erfarenhet på området att gå ned på SPAM hosting. De har det egna panel mycket bättre än cPanel

Travis
Old 30 august 2007, 19:05
Ledamot Gruppen

Är detta en dold spam-meddelande? CPanel är branschledare?

Du får vad du betalar för ....

[EDIT]: Ja, bara en overselling webbhotell. När kunderna verkligen behöver det utrymme som de erbjuder, tjänsteleverantören gör dem besvikna. £ 4.50 för en månad ... Jag önskar att företag inte HÅRDSÄLJA till det extrema. Några GB är okej, men att erbjuda varje kund 360GB? Jag önskar att folk skulle använda den .. bara att stoppa overselling.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.