mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Gode ressurser for nybegynnere?

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 15:19
Medlem Group

Default Gode ressurser for nybegynnere?

Har noen noen forslag på hvor du skal komme i gang med web design? Selv om jeg begynte år siden jeg aldri gikk gjennom noe formelt eller lært noe av begrunnelsen bak hvorfor vi design visse elementer som vi gjør.

Jeg vil i utgangspunktet gjerne vite litt mer om brukervennlighet og hvordan bygge en god ser riktignok funksjonelt nettsted. Så, noen forslag?
Old 21 oktober 2006, 18:57
Medlem Group

Default Gode ressurser for nybegynnere?

Mine forslag, se håndboken når du har spørsmål og / eller Google det ... Seriøst den beste måten å lære gjennom prøving og feiling .... finne din egen måte, og du vil få måte mer ut av det enn noen bok vil gi deg.

Jeg er selv undervist på alle mine programvare.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Debugging BSOD med WinDbg for Beginners Del 1: Komme alle Bits Desertfish Windows-operativsystemer 1 22 september 2009 04:06
Linux-guide for nybegynnere, Intermediates og avanserte brukere. oobrokensilence Linux og alternative OS 0 26 juli 2009 17:18
Linux er en nybegynner guide Cew27 Linux og alternative OS 10 6 juli 2009 02:39
Oppdatert Trusted sikkerhetsverktøy og ressurser evilfantasy Community News & Chat 3 15 august 2008 15:43
Mangelen på system ressursene? Miss Technology Windows-operativsystemer 6 4 okt 2007 00:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.