mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Bra resurser för nybörjare?

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 15:19
Ledamot Gruppen

Default Bra resurser för nybörjare?

Har någon fått några förslag på var att komma igång med webb-design? Även om jag började år sedan jag aldrig gick igenom något formellt eller lärt något av resonemanget bakom varför vi utforma vissa delar som vi gör.

Jag skulle i princip vilja veta lite mer om användbarhet och hur man bygger en snygg men funktionell webbplats. Så, några förslag?
Old 21 oktober 2006, 18:57
Ledamot Gruppen

Default Bra resurser för nybörjare?

Mitt förslag hänvisas till manualen när du har frågor och / eller Google det ... Allvarligt talat det bästa sättet att lära sig genom försök och misstag .... hitta din egen väg och du får mycket mer ut av det än någon bok kommer att ge dig.

Jag är själv undervisat på alla mina program.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Avlusa BSOD är med windbg för nybörjare Del 1: Att få alla bitar Desertfish Windows-operativsystem 1 22 september 2009 04:06
Linux-guide för nybörjare, Intermediärer och avancerade användare. oobrokensilence Linux & Alternativa OS 0 26 juli 2009 17:18
Linux, en nybörjare guide Cew27 Linux & Alternativa OS 10 6 juli 2009 02:39
Uppdaterad Trusted säkerhet Verktyg & resurser evilfantasy Gemenskapen Nyheter & Chat 3 15 august 2008 15:43
Brist på systemresurser? Miss Technology Windows-operativsystem 6 4 oktober 2007 00:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.