![]() |
|
| |||
| |||
| Har någon fått några förslag på var att komma igång med webb-design? Även om jag började år sedan jag aldrig gick igenom något formellt eller lärt något av resonemanget bakom varför vi utforma vissa delar som vi gör. Jag skulle i princip vilja veta lite mer om användbarhet och hur man bygger en snygg men funktionell webbplats. Så, några förslag? |
|
| |||
| |||
| Mitt förslag hänvisas till manualen när du har frågor och / eller Google det ... Allvarligt talat det bästa sättet att lära sig genom försök och misstag .... hitta din egen väg och du får mycket mer ut av det än någon bok kommer att ge dig. Jag är själv undervisat på alla mina program. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Avlusa BSOD är med windbg för nybörjare Del 1: Att få alla bitar | Desertfish | Windows-operativsystem | 1 | 22 september 2009 04:06 |
| Linux-guide för nybörjare, Intermediärer och avancerade användare. | oobrokensilence | Linux & Alternativa OS | 0 | 26 juli 2009 17:18 |
| Linux, en nybörjare guide | Cew27 | Linux & Alternativa OS | 10 | 6 juli 2009 02:39 |
| Uppdaterad Trusted säkerhet Verktyg & resurser | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 15 august 2008 15:43 |
| Brist på systemresurser? | Miss Technology | Windows-operativsystem | 6 | 4 oktober 2007 00:42 |
| Thread Tools | |
| |