![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Google er fortsat på sin erhvervelse lynkrig, at Google har erhvervet Mountain View neighbor GreenBorder for en ikke-frigivet sum. GreenBorder lanceret i 2001 med "Desktop DMZ" software til Windows, der forhindrer nogen virus, trojanske heste eller spyware fra at blive installeret i enhver browser session. GreenBorder holder alle browsing aktivitet system uafhængigt af Windows og fri for sletning uden system kompromis. GreenBorder fungerer som en signatur-mindre tilgang, der aldrig behov for at ajourføre og giver kontinuerlig beskyttelse mod problemer med en tilstedeværelse i bogstaveligste angivet med en grøn ramme omkring en webbrowser. Købet kan indikere et fornyet fokus hos Google på desktop applikationer. GreenBorder giver et anti-virus-platform, som kombineret med Google Desktop vil levere en mere overbevisende hente og styrke Googles position som en desktop applikationer konkurrent til Microsoft. Hvad mener du guyz have en mening om dette? Pamela. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interessant ... synes Google køber alle og alt i øjeblikket.
| |||
| |||
| Ja, men det er når de begynder at antage, at de er så store eller så stor, at du begynder at se en masse ting går galt. Forhåbentlig vil dette ikke ske for dem. |
|
| |||
| |||
| De har helt sikkert midlerne til at gøre det. Alligevel er jeg virkelig glad for at have alle disse ressourcer i ét praktisk sted. |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig store nyheder for os, fordi Googles tjeneste er bedst. |
|
| |||
| |||
| Det bekymrer mig, og ikke i en god måde. Det er ligesom Walmart bliver den eneste shopping valg for 2000 miles. Lige siden Google gav oplysninger til Kina, har jeg følt ubehag om deres vækst. |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med dig Sagemother det er netop den måde, at jeg føler mig. Det næsten føles som en monoply længere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Googles webmasterværktøjer Verifikation - 123-Reg Hosted Site | plantkeyshop | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 12 oktober 2009 15:09 |
| »Fem bedste Desktop Customization Tools' | KanoakaVirus | General Software Chat | 1 | 13 januar 2009 16:47 |
| Window Desktop versus Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9. nov 2007 12:03 |
| Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 3 | 27. sep 2006 11:07 |
| Thread Tools | |
| |