![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Google on jatkanut sen hankinta salamasodasta, että Google on saanut Mountain View naapuri GreenBorder varten julkistamatonta summa. GreenBorder käynnisti vuonna 2001 "Työpöytäympäristö DMZ" Windows, joka estää viruksia, troijalaisia tai vakoiluohjelmia läheskään asennettu aikana selaimen. GreenBorder säilyttää kaikki selaamisen toimintaa järjestelmän riippumaton Windows ja ilmainen poistetaan ilman järjestelmän kompromissi. GreenBorder toimii allekirjoituksen vähemmän lähestymistapa, joka koskaan on saatettava ajan tasalle ja antaa jatkuvan suojan kysymyksiä läsnäolo kirjaimellisesti merkitty vihreällä rajalla noin Web-selaimella. Kauppahinta voi osoittaa uudenlaista lähestymistapaa Googlen työpöytäsovelluksia. GreenBorder tarjoaa virustorjunta-alustan että yhdessä Google Desktop olisi annettava enemmän pakottavia ladata ja vahvuus Googlen kanta on työpöytäsovelluksia kilpailija Microsoft. Mitä guyz on lausunnon tästä? Pamela. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielenkiintoista ... näyttää Google ostaa kaikki ja kaikki tällä hetkellä.
| |||
| |||
| Kyllä, mutta se on, kun he alkavat uskoa, että ne ovat niin suuria ja niin suuri, että olet alkanut nähdä paljon asiat menevät pieleen. Toivottavasti tämä ei tapahdu niitä. |
|
| |||
| |||
| He varmasti ole varoja siihen. Silti olen todella nauttia, joilla on kaikki nämä voimavarat yhdessä kätevässä paikassa. |
|
| |||
| |||
| Tämä on todella hyvä uutinen meille, koska Googlen palvelu on paras. |
|
| |||
| |||
| Tämä huolestuttaa minua, ja ei ole hyvä tapa. Se on kuin Walmart tulossa vain shopping valinta 2000 mailia. Siitä lähtien Google luopui tiedot Kiina, minulla on ollut huolissaan niiden kasvua. |
|
| |||
| |||
| Olen kanssanne samaa mieltä Sagemother juuri niin kuin se tuntuu. Se melkein tuntuu monoply enää. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Google Webmaster Tools tarkistaminen - 123-Reg Hosted Site | plantkeyshop | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 12 lokakuu 2009 15:09 |
| "Five Best Desktop Customization Työkalut" | KanoakaVirus | General Software Chat | 1 | 13th Jan 2009 16:47 |
| Window Desktop vs. Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9. marraskuu 2007 12:03 |
| Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 3 | 27. Sep 2006 11:07 |
| Thread Tools | |
| |