![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Google is een vervolg op de overname Blitzkrieg dat Google heeft verworven Mountain View buurman GreenBorder voor een onbekende som. GreenBorder in 2001 gestart met "Desktop DMZ"-software voor Windows, dat voorkomt eventuele virussen, Trojaanse paarden of spyware wordt geïnstalleerd tijdens een browser-sessie. GreenBorder houdt alle browsen activiteit systeem onafhankelijk van Windows en gratis systeem voor verwijdering zonder compromis. GreenBorder opereert als een handtekening-minder aanpak die nooit moet worden aangepast en biedt continue bescherming tegen problemen met een aanwezigheid letterlijk aangegeven met een groene rand rond een webbrowser. De aankoop kan duiden op een hernieuwde focus bij Google op desktop applicaties. GreenBorder biedt een anti-virus-platform, dat in combinatie met Google Desktop zou leveren een meer dwingende downloaden en de kracht van Google's positie als een desktop toepassingen concurrent van Microsoft. Wat denkt u guyz hebben een advies over dit? Pamela. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interessant ... lijkt Google koopt alles en iedereen op dit moment.
| |||
| |||
| Ja, maar het is als ze beginnen te geloven dat ze zo groot of zo groot dat je ziet een heleboel dingen mis gaan. Hopelijk wordt dit niet gebeuren met hen. |
|
| |||
| |||
| Zij hebben de middelen om dat te doen. Toch heb ik er echt van genieten met alle middelen die op een handige plek. |
|
| |||
| |||
| Dat is echt geweldig nieuws voor ons, omdat de Google-service is de beste. |
|
| |||
| |||
| Dit geldt voor mij, en niet op een goede manier. Het is als Walmart steeds de enige winkelen keuze voor 2000 mijl. Sinds Google gaf informatie aan China, heb ik voelde ongemakkelijk over hun groei. |
|
| |||
| |||
| Ik ben het met u Sagemother dat is precies de manier waarop ik me voel. Het voelt bijna als een monoply meer. |