![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Google har fortsatt på oppkjøpet blitzkrieg at Google har kjøpt Mountain View nabo GreenBorder for en undisclosed sum. GreenBorder lansert i 2001 med "Desktop DMZ" programvare for Windows som forhindrer virus, trojanere og spionprogrammer blir installert i en nettleser-økt. GreenBorder holder alle surfer aktivitet system uavhengig av Windows-og gratis for sletting uten system kompromiss. GreenBorder opererer som en signatur-mindre tilnærming som aldri trenger oppdatering og gir kontinuerlig beskyttelse mot problemer med tilstedeværelse bokstavelig angitt med en grønn ramme rundt en nettleser. Kjøpesummen kan indikere et fornyet fokus fra Google på desktop-applikasjoner. GreenBorder gir et antivirus-plattform som kombinert med Google Desktop vil levere et mer attraktivt å laste ned og styrke Googles posisjon som en desktop-applikasjoner konkurrent til Microsoft. Hva gjør du guyz har en mening om dette? Pamela. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interessant ... synes Google kjøper alt og alle i øyeblikket.
| |||
| |||
| Ja, men det er når de begynner å tro at de er så store eller så stor at du begynner å se mange ting gå galt. Forhåpentligvis kan dette ikke skjer med dem. |
|
| |||
| |||
| De sikkert har midlene til å gjøre det. Likevel, jeg virkelig liker å ha alle disse ressursene på ett sted. |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig gode nyheter for oss fordi Googles tjenester er best. |
|
| |||
| |||
| Dette gjelder meg, og ikke på en god måte. Det er som Walmart bli bare shopping valg for 2,000 miles. Helt siden Google ga opp informasjon til Kina, har jeg følt urolig om deres vekst. |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med deg Sagemother det er akkurat slik jeg føler. Det nesten føles som en monoply lenger. |