![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Google har fortsatt på sitt förvärv blixtkrig som Google har förvärvat Mountain View granne GreenBorder för en hemlig summa. GreenBorder inleddes 2001 med "Skrivbordsmiljö DMZ" programvara för Windows som förhindrar att virus, trojaner eller spionprogram från att installeras under alla webbläsare session. GreenBorder sparar all surfning verksamhet systemoberoende från Windows och gratis för strykning utan systemet kompromiss. GreenBorder fungerar som en signatur mindre strategi som aldrig behöver uppdateras och ger ett kontinuerligt skydd mot problem med en närvaro bokstavligen markeras med en grön ram runt en webbläsare. Köpet kan tyda på en ny inriktning av Google för skrivbordsprogram. GreenBorder ger ett antivirusprogram plattform som kombineras med Google Desktop skulle ge en mer övertygande hämta och styrka Googles position som en skrivbordsprogram konkurrent till Microsoft. Vad gör du guyz har en åsikt om detta? Pamela. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intressant ... verkar Google köper allt och alla just nu.
| |||
| |||
| Ja, men det är när de börjar tro att de är så stor eller så stor att du börjar se en hel del saker går fel. Förhoppningsvis kommer detta inte hända dem. |
|
| |||
| |||
| De har sannerligen medlen att göra det. Men jag verkligen njuta med alla dessa resurser på ett ställe. |
|
| |||
| |||
| Det är riktigt bra nyheter för oss, eftersom Googles tjänster som är bäst. |
|
| |||
| |||
| Detta oroar mig, och inte på ett bra sätt. Det är som Walmart blir bara shopping val för 2000 miles. Ända sedan Google gav upp information till Kina, jag har känt sig illa till mods om deras tillväxt. |
|
| |||
| |||
| Jag håller med er Sagemother det är precis det sätt som jag känner. Det nästan känns som en monoply längre. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Googles verktyg för webbansvariga Verifiering - 123-Reg Hosted Site | plantkeyshop | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 12 Oktober 2009 15:09 |
| "Fem Best Desktop Customization Tools" | KanoakaVirus | General Software Chat | 1 | 13 januari 2009 16:47 |
| Fönster Desktop kontra Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9 november 2007 12:03 |
| Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 3 | 27 sep 2006 11:07 |
| Thread Tools | |
| |