![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen uusi tässä koko kohtauksen ja ihmettelin, jos joku voisi auttaa melko paljon virheitä, nyt on minun koodi. Kiitos http://validator.w3.org/check?uri=ww...Inline&group=0 |
|
| ||||||
| ||||||
| Quote:
Kaikki tämä tarkoittaa, että määritteet käytät ei ole XHTML (Strict). Esimerkiksi jos sanoi: Quote:
Yleensä, tarvitset kopion XHTML tiukka spec, jonka voit saada http://www.w3.org/ ja sitten pitää sen! Jos haluat olla löyhää, älä käytä tiukka versio. Käytä siirtymäkauden sijaan. Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, käytät koodeja ja määreitä, jotka on keksitty morons Microsoftin tai entisen Netscape, jotka vain omassa selaimissa. Yksi esimerkki on Quote:
Quote:
Muilta osin tags on nested oikein, jotta Quote:
Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Oikeus sitten vielä hieman sekaisin. Siinä on jotain vikaa, koska se ei ole näyttämisen oikein Dreamweaver, joka tekee sen hyvin vaikea muokata sivustoni. Saan tämän virheen näytön, jossa sanotaan: </ div> ei kelpaa merkintäkieliä. Thanks for the help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voin saada se puhtaana.
Vaihdoin yläotsakkeen html4.01 siirtymäkauden I korvataan kaikki tilaa kauttaviiva> ja> Olen poistanut kaikki </ input> On kaksi <muodossa lausuntoja, otin pois GET On kaksi </ form> s ja otti ensimmäisen niistä I poistuisi border = "0" alkaen alt = "PayPal - The turvallisempi, helpompi tapa maksaa verkossa." Editoitu validoitava versio on http://cb6.dyndns.org/techportal.html mutta en ehdota käytät sitä vain että se on puhdas, joten voit verrata sitä takaisin. Minulla ei ole dea onko se toimii, miten aiot sen. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Wow that's great. Toimii loistavasti, ei saa mitään virheitä Dreamweaver, näyttää todella puhdas. Ajattele aion ehdottomasti käyttää tätä. Kiitos paljon apua:) |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Minä vain meni lataus Dreamweaver koska se on rajannut kertaa tällä viikolla. Se maksaa 400 dollaria rekisteröityä online-kopio! Mitä ihmettä se on, maailman ensimmäinen Tekoäly? Se on outoa, mitä ostaa, se on minusta. Se istuu välillä käyttäjän ja hänen verkkosivuilla ja välittää mitä käyttäjä haluaa saavuttaa, siinä määrin, että yksi on oppia Dreamweaver paketin, jotta voidaan luoda verkkosivuilla. I'd ovat ajatelleet, että olisi sekä helpompia että mukava oppia komponentin web kielillä. Olen varma, että olen ymmärtänyt väärin, jos joku voi selittää, miksi Dreamweaver on hyötyä I'd olla kiitollinen. Olen varma, että se on nopeampi toteuttaa verkkosivuilla kuin kirjallisesti yhden tyhjästä, mutta kukaan ei koskaan ei, että mitä tahansa lähestymistapa ne toteuttavat rakennuksen yksi, kaikki uudelleen käyttää olemassa olevaa koodia. Käytin saada harmittivat klo Etusivu liikaa. En edes tavannut jonkun kerran jotka tallennetaan jotkut sivut Wordissa HTML-ja kysyi minulta, miten lisätään asioita se! |
|
| |||
| |||
| No, minun tapauksessani Dreamweaver on hyvä, koska halusin yksinkertaisen sivuston johon voisin ladata helposti mutta ohjelmisto, jonka isäntänä oli hirvittävä ja ei toimi lainkaan. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Älä odota standardien-yhteensopiva koodi kaupallisia paketteja. HTML-siisti on syytä tutkia.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Etsi Palvelimet Takuu-koodi (asset-koodi) | aresnalfc | Rautatavaran Chat | 0 | 20th Aug 2009 02:55 |
| Strange koodi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 | bradleyjoes | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 7. Joulukuu 2008 12:50 |
| Koodi 10 | lynne9999 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 7 | 30 Jan 2008 22:07 |
| WEP-koodi. | ComputerGuy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 20 Jan 2008 16:59 |
| Myspace TM Code | book2cool | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20th Mar 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |