![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben nieuw in dit hele tafereel en vroeg zich af of er iemand kan helpen met een paar fouten ik nu in mijn code. Bedankt http://validator.w3.org/check?uri=ww...Inline&group=0 |
|
| ||||||
| ||||||
| Citaat:
Dit alles betekent dat de attributen die u gebruikt niet in XHTML (Strict). Bijvoorbeeld als je zei: Citaat:
In het algemeen moet je een kopie van de XHTML Strict spec, die je kunt krijgen van http://www.w3.org/ en vervolgens gewoon naar uit! Als u wilt worden laks, geen gebruik maken van de strikte versie. Gebruik overgangsperiode plaats. Als dat het probleem niet oplost, kunt u met behulp van tags en attributen die zijn uitgevonden door debielen bij Microsoft of de voormalige Netscape, die alleen werken in hun eigen browser. Een voorbeeld hiervan is Citaat:
Citaat:
Als voor de rest, tags moeten worden genest correct, dus Citaat:
Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Goed dan, nog steeds een beetje verward. Er is iets mis mee is, want het is niet correct weergeven in dreamweaver, dat maakt het heel moeilijk te bewerken mijn site. Krijg ik deze foutmelding op het scherm dat zegt: </ div> ongeldige opmaak. Bedankt voor de hulp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ik het schoon.
Ik veranderde de kop te html4.01 overgangsperiode Ik heb alle ruimte slash> met> Ik verwijderde alle </ input> Er zijn twee <vorm verklaringen, ik haalde de GET Er zijn twee </ form> s en ik vond de eerste van hen Ik liet een border = "0" van alt = "PayPal - Het veiliger, eenvoudiger manier om online betalen." De bewerkte versie is gevalideerd op http://cb6.dyndns.org/techportal.html maar ik ben niet voor u hem gebruikt, alleen dat het is schoon, zodat u kunt het vergelijken terug. Ik heb geen DEA of het werkt zoals u het naar. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Wow, dat is geweldig. Werkt uitstekend, niet om eventuele fouten in dreamweaver, ziet er erg schoon. Denk dat ik zal zeer zeker gebruiken. Bedankt voor de hulp:) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik ging te downloaden Dreamweaver omdat het bijgesneden tot twee keer deze week. Het kost $ 400 te registreren om een online exemplaar! Wat op aarde is het, 's werelds eerste Kunstmatige Intelligentie? Het is een raar ding om te kopen, lijkt me. Het zit tussen de gebruiker en zijn website en bemiddelt wat de gebruiker wil bereiken, in de mate dat men moet leren de Dreamweaver pakket met het oog op het genereren van een website. Ik zou hebben gedacht zou het zowel gemakkelijker en meer tevreden te leren de component web talen. Ik ben zeker dat ik heb het verkeerde eind van de stok, als iemand kan uitleggen waarom Dreamweaver is een voordeel Ik zou het zeer op prijs. Ik ben er zeker van dat het sneller op de uitvoering van een website is dan het schrijven van een een van de grond af, maar niemand doet dat, welke aanpak zij nemen om een gebouw, iedereen opnieuw gebruikt bestaande code. Ik raak geïrriteerd op Frontpage ook. Ik heb zelfs een keer iemand ontmoet die opgeslagen sommige pagina's van Word als HTML en vervolgens vroeg me hoe dingen toe te voegen aan het! |
|
| |||
| |||
| Welnu, in mijn geval dreamweaver is goed, want ik wilde alleen maar een eenvoudige site die ik kan uploaden gemakkelijk, maar de software die door het gastland was verschrikkelijk en niet werken. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Verwacht niet dat de normen voldoet code uit commerciële pakketten. HTML-tidy is het onderzoeken waard.