![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är ny på hela den här scenen och undrade om någon kunde hjälpa till med en hel del fel som jag har nu i min kod. Tack http://validator.w3.org/check?uri=ww...Inline&group=0 |
|
| ||||||
| ||||||
| Citat:
Allt detta innebär att de attribut du använder finns inte i XHTML (Strict). Till exempel om du säger: Citat:
I allmänhet behöver du en kopia av XHTML strikt spec, som du kan få från http://www.w3.org/ och sedan bara hålla sig till det! Om du vill vara släpphänt, använd inte strikt version. Använd övergångsbestämmelser istället. Om detta inte löser problemet, är du med taggar och attribut som har uppfunnits av idioter på Microsoft eller fd Netscape, som bara arbetar i sin egen webbläsare. Ett exempel är Citat:
Citat:
Vad gäller de övriga taggar måste nested korrekt, så Citat:
Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Just då, fortfarande lite förvirrad. Det är något fel med det eftersom det inte visas korrekt i Dreamweaver, vilket gör det ganska svårt att ändra min webbplats. Jag får detta felmeddelande på skärmen som säger: </ div> invalid markup. Tack för hjälpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kan få den ren.
Jag ändrade rubriken till html4.01 övergångsåtgärder Jag ersättas allt utrymme snedstreck> med> Jag bort alla </ input> Det finns två <form uttalanden, jag tog ut GET Det finns två </ form> S och jag tog ut den första av dem Jag tappade en border = "0" från alt = "PayPal - Den säkrare, enklare sätt att betala på nätet." Den redigerade validerade versionen är på http://cb6.dyndns.org/techportal.html men jag påstår inte att du använder det, precis som det är rent så att du kan jämföra det. Jag har ingen DEA om det fungerar på det sätt du tänker det. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Wow det är jättebra. Fungerar utmärkt, inte får några fel i Dreamweaver, ser väldigt rena. Tror att jag kommer definitivt använda den här. Tack så mycket för hjälpen:) |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag gick bara att ladda ner Dreamweaver sedan det dykt upp två gånger denna vecka. Det kostar $ 400 att registrera ett online kopia! Vad är det, världens första Artificiell intelligens? Det är en märklig sak att köpa, det tycker jag. Det sitter mellan användaren och hans webbplats och förmedlar vad användaren vill uppnå, till den grad att man måste lära sig Dreamweaver paket för att skapa en webbplats. Jag skulle ha trott det skulle vara både enklare och mer tillfredsställande att lära komponentsystemens webben språk. Jag är säker på att jag har fel slutet av minnet, om någon kan förklara varför Dreamweaver är en fördel Jag skulle vara tacksam. Jag är säker på att det är snabbare att genomföra en webbplats än att skriva en en från grunden men ingen någonsin gör att oavsett vilken metod som de vidtar för att bygga en, alla återanvänds befintlig kod. Jag brukade bli irriterade på Hemsida också. Jag träffade någon gång som räddade en del sidor från Word som HTML och sedan frågade mig hur man lägger till saker till det! |
|
| |||
| |||
| Jo, i mitt fall Dreamweaver är bra eftersom jag bara ville ha en enkel hemsida som jag kan lägga upp lätt men programvaran som värdlandet var fruktansvärt och fungerade inte alls. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Inte förväntar standard kompatibel kod från kommersiella paket. HTML-städa är värt att utreda.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hitta Servrar Garanti Code (asset-koden) | aresnalfc | General Hardware Chat | 0 | 20 august 2009 02:55 |
| Strange kod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 | bradleyjoes | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 7 december 2008 12:50 |
| Kod 10 | lynne9999 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 7 | 30 januari 2008 22:07 |
| WEP-koden. | ComputerGuy | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 20 januari 2008 16:59 |
| Myspace TM Kod | book2cool | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20 mars 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |