vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Apua aloittelija .. kiitos.

Reply

Thread Tools
Old 7 marraskuu 2007, 05:50
Uusi Jäsen

Default Apua aloittelija .. kiitos.

Hi everyone, ihmettelen, jos joku voi auttaa minua tämän ongelman ratkaisemiseksi.
Olen keskellä rakennuksen parisuhteelle verkkosivuston avulla sivuston luoja sivuston kutsutaan 123-reg. On osoittaa pois hänen valokuvauksen ja toivottavasti rakennuksen sen liiketoiminnan joskus. Olen luonut muutama kuva gallerys in Photoshop Elements 5, joka näytät hyvältä, ja haluaisin saada galleries kiinni "Galleries-sivulla hänen verkkosivuilla niin se näyttää enemmän proffessional. Voin lisätä linkit sivun mutta ei voi elämä minulle, miten saan ne gallerioissa elementit 5 osaksi web-sivu. Olen melko uusi tässä niin selittäkää selvästi ... kiitos
Jacqui
Old 8 marraskuu 2007, 02:08
Uusi Jäsen

Kiitos, että autat minua kaverit !!!!!!!
Old 8 marraskuu 2007, 02:14
Moderator Group

Mitä vaihtoehtoja on annettu tulla kuvia?

Old 8 marraskuu 2007, 02:34
Jäsen

Voisimme aloittaa selvää - on Photoshop Elements 5 luonut Web-sivu näyttää kuvia? Jos näin on, ftp sivu (t) ja kuvia sivuston muistaa rinnalle kansiorakenne.

PS 123-reg ei verkkosivuston luominen sivusto, se on merkittävä verkkotunnuksen registar. Se tarjoaa myös web-sivujen ylläpidon ja online-sivun luominen.
Old 8 marraskuu 2007, 02:43
Uusi Jäsen

Hei ja thankyou ... olen alkanut epäillä, olin yksin täällä ....

Se avaa laatikkoon ja voin kirjoittaa URL-osoite-ruutuun. Olen Galleria tallennettu HTML-asiakirja minun tietokone ja olenko oikeassa ajattelu olen isännäksi galleria jonnekin Webissä varten olevaa linkkiä sivuuni toimii? Joku mainitsi FTP asiakas?
Jacqui
Old 8 marraskuu 2007, 02:49
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Dr John View Post
Voisimme aloittaa selvää - on Photoshop Elements 5 luonut Web-sivu näyttää kuvia? Jos näin on, ftp sivu (t) ja kuvia sivuston muistaa rinnalle kansiorakenne.

PS 123-reg ei verkkosivuston luominen sivusto, se on merkittävä verkkotunnuksen registar. Se tarjoaa myös web-sivujen ylläpidon ja online-sivun luominen.
Photoshop tallentaa erilaisia tiedostoja tekemistä galleria minun c ajaa minun kpl, joista yksi on HTML doc. I F I avata tätä tiedostoa voin tarkastella galleriassa. Ive kuullut ftp-Ing ennen, mutta en ole aivan varma, mitä tämä on tai miten se tehdään. (Olen uusi tässä)
Mitä tarkoittaa "monistaa" kansion rakenne?

Mitä eroa on verkkosivuston luominen sivustoon ja on-line-sivun luominen? Olin siinä käsityksessä, voin rakentaa minun koko sivuston siellä ja julkaista sen verkossa? Eikö tämä ole niin?
Old 8 marraskuu 2007, 02:59
Moderator Group

123-reg on rekisterinpitäjille. Ne myyvät verkkotunnuksia joukossa muita välineitä.

Online Page Creator, joita voidaan muokata ja julkaista (ja useita sivuja) on jotain
Google Page Creator jota käyttää.

Tässä on yksi sivuni http://evilfantasy.googlepages.com/smitfraudfix

Voit muuttaa väriä ja niin edelleen.

Old 8 marraskuu 2007, 03:19
Jäsen

FTPing on, miten siirtää tiedostoja tietokoneen web-tilaa. On olemassa erikoistuneita ohjelmia, jotka eivät tätä, mutta jotkut Web-suunnitteluohjelma kuten Dreamweaver on omat rakennettu ftp-ohjelma, joka on suunniteltu nimenomaan web-suunnitteluun. (FTP on muita käyttää liian)

Mitä kaksinkertaistamatta kansion rakenne, jos html-tiedosto on jossakin kansio nimeltä xyz
ja että kansio on olemassa muita kansiot sisältävät tiedostot esim. xyz / kuvat tai xyz / galleria-oni / kuvat tai mitä tahansa, sinulla on oltava samassa kansiossa rakenne Kun lähetät kuvaa tiedostoja HTML-sivun löytää tiedostot.

Haluan korostaa, että käyttämällä online-ohjelma luoda web-sivuja on huono idea, koska et voi harjoitella ja hienosäätää sivuja kotona, he ovat vain tallentaa Web-palvelin (niin sinulla ei ole varmuuskopiota jäljennös joko)

Kun sanoi 123-reg oli web-sivun luominen sivustoon, että merkitsi sitä, että ne olivat liiketoiminnan voit luoda web-sivu verkossa, ja tällaisten sivustojen yleensä lisätä ilmoituksiamme rahoittaa Web (ilmainen) webspace ne antavat sinulle. 123-reg myy verkkotunnusten nimiä ja myy oikea web-tilaa. Se heittää vuonna online-sivun luominen ohjelma antaa aloittelijoille nopea aloittaa, kun he oppivat tekemään asiat kunnolla kotona todellinen Web-editori tai tekstieditorilla. esim. Dreamweaver, kompozer (ilmainen) TextPad, EditPlus tai muita tällaisia ohjelmia (mutta ei koskaan, koskaan etusivulle [uggh mielestäni epäpuhdas jälkeen kirjoittamalla, että "ohjelma" nimi])
Old 8 marraskuu 2007, 03:33
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Dr John View Post
FTPing on, miten siirtää tiedostoja tietokoneen web-tilaa. On olemassa erikoistuneita ohjelmia, jotka eivät tätä, mutta jotkut Web-suunnitteluohjelma kuten Dreamweaver on omat rakennettu ftp-ohjelma, joka on suunniteltu nimenomaan web-suunnitteluun. (FTP on muita käyttää liian)

Mitä kaksinkertaistamatta kansion rakenne, jos html-tiedosto on jossakin kansio nimeltä xyz
ja että kansio on olemassa muita kansiot sisältävät tiedostot esim. xyz / kuvat tai xyz / galleria-oni / kuvat tai mitä tahansa, sinulla on oltava samassa kansiossa rakenne Kun lähetät kuvaa tiedostoja HTML-sivun löytää tiedostot.

Haluan korostaa, että käyttämällä online-ohjelma luoda web-sivuja on huono idea, koska et voi harjoitella ja hienosäätää sivuja kotona, he ovat vain tallentaa Web-palvelin (niin sinulla ei ole varmuuskopiota jäljennös joko)

Kun sanoi 123-reg oli web-sivun luominen sivustoon, että merkitsi sitä, että ne olivat liiketoiminnan voit luoda web-sivu verkossa, ja tällaisten sivustojen yleensä lisätä ilmoituksiamme rahoittaa Web (ilmainen) webspace ne antavat sinulle. 123-reg myy verkkotunnusten nimiä ja myy oikea web-tilaa. Se heittää vuonna online-sivun luominen ohjelma antaa aloittelijoille nopea aloittaa, kun he oppivat tekemään asiat kunnolla kotona todellinen Web-editori tai tekstieditorilla. esim. Dreamweaver, kompozer (ilmainen) TextPad, EditPlus tai muita tällaisia ohjelmia (mutta ei koskaan, koskaan etusivulle [uggh mielestäni epäpuhdas jälkeen kirjoittamalla, että "ohjelma" nimi])
Dr John, olen ymmärtämisessä olet kertoen tiedostot ottaa kuvaa kyseisen tiedoston tässä tapauksessa kyse on 2 galleries olen luotu elementtejä 5. Olen käyttänyt tiedoston jakamista laitoksen 123-reg, tämä on 123-asemaan. Olen ladannut kaikki tiedostot yhden lehterillä siellä. Kun sivu Haluan lehterillä voimaan sivustoni se vain antaa minulle kenttä yhden linkin .. jotka yhdistävät voin käyttää? Miten saan ladannut tiedostot 123-asema Web-sivu?
Lisäksi olen itse maksanut 123-reg varten sivustolla ostin pro paketin ja on jo verkkotunnus, joten sen ei ilmaiseksi. Halusin jotain, joka oli suhteellisen yksinkertainen käyttää aluksi minun tietääkseni mitään html jne., mutta haluan saada ohjelmistoja peuhata ja aloittaa sivuston tyhjästä myös tulevaisuudessa. Ajattelin etusivulle ..... luulisin te dont suosittelee, että?
Jacqui
Old 8 marraskuu 2007, 04:49
Jäsen

Quote:
Originally Posted by missJacquixx View Post
Ajattelin etusivulle ..... luulisin te dont suosittelee, että?
Jacqui
Etusivu ei suositella millään web designer!

Kumpikaan ovat jonkin prograns jotka sanovat "ei tietoa html tarvitaan" tai jotka tarjoavat "napsauta tästä ja syötä teksti" laitteet tai "vedä se paikalleen". Html, että ne tuottavat lähes muokata jonka ihminen. Ditto mitään ohjelmaa, joka ei ole web-muokkausohjelma vaan tarjoavat mahdollisuuden Tallenna HTML!. Olen todella, että saat kirjan web design - Elizabeth Castron kirjat ovat yleensä erittäin hyvä, kuten myös sitepoint johdantokappale kirjoja (www.sitepoint.com). Lue html-ja css (vaikka, kuten useimmat aloittelijoille tulet huomaamaan, että luomalla css tableless ulkoasu on hankala ensimmäisessä ja saattaa saada turhautuneita sen kanssa).

Kuten olen koskaan käyttänyt 123-reg sivuston luoja, en voi auttaa teitä, että olen peloissani.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.