mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Hjelp for en nybegynner .. takk.

Reply

Thread Tools
Old 7nde Nov 2007, 05:50
New Member Group

Hei alle, Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette problemet.
Jeg er i midten av bygningen min partner en nettside ved hjelp av en nettside skaperen området kalt 123-reg. Det er for visning av seg foto og forhåpentligvis bygge det inn i en virksomhet en dag. Jeg har opprettet et par bilde gallerys i Photoshop Elements 5 som ser flott ut, og jeg vil gjerne få gallerier på "Galleri" i hans nettside, slik at det ser mer proffessional. Jeg kan sette inn lenker til siden, men jeg kan ikke for livet av meg arbeidet ut hvordan jeg får dem gallerier i elementer 5 til websiden. Jeg er ganske ny i dette så vennligst forklare tydelig ... takk
Jacqui
Old 8nde Nov 2007, 02:08
New Member Group

Takk for at du hjelper meg fyrene !!!!!!!
Old 8nde Nov 2007, 02:14
Moderator Group

Hvilke alternativer er gitt til å skrive inn bilder?

Old 8nde Nov 2007, 02:34
Medlem Group

Vi kan begynne med det åpenbare - har Photoshop Elements 5 opprettet en nettside som viser bilder? Hvis ja, ftp siden (e) og bilder på nettstedet, huske å duplisere mappestrukturen.

PS 123-reg er ikke et nettsted etableringen området, det er et stort domene registar. Det tilbyr også web hosting og en elektronisk Page Creator.
Old 8nde Nov 2007, 02:43
New Member Group

Hei og takk ... Jeg begynte å tro jeg var alene her ....

Det åpnes en boks og jeg kan deretter skrive inn en nettadresse i boksen. Jeg har Galleri lagres som et HTML-dokument på maskinen min og jeg rett i tenkning jeg har til å betjene galleriet et sted på nettet for koblingen i siden min til å fungere? Noen har nevnt en FTP-klient?
Jacqui
Old 8nde Nov 2007, 02:49
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by dr john View Post
Vi kan begynne med det åpenbare - har Photoshop Elements 5 opprettet en nettside som viser bilder? Hvis ja, ftp siden (e) og bilder på nettstedet, huske å duplisere mappestrukturen.

PS 123-reg er ikke et nettsted etableringen området, det er et stort domene registar. Det tilbyr også web hosting og en elektronisk Page Creator.
Photoshop lagrer ulike filer for å gjøre med galleriet i mitt c-stasjonen på PCen, hvorav en er en HTML doc. Jeg f jeg åpne denne filen jeg kan se galleriet. Ive hørt om ftp-ing før, men er ikke helt sikker på hva dette er eller hvordan du gjør det. (Jeg er ny på dette)
Hva mener du med "duplisere" mappestrukturen?

Hva er forskjellen mellom et nettsted etableringen nettsted og en on-line Page Creator? Jeg var under inntrykk jeg kan bygge hele området på det og publisere den på nettet? Er det ikke slik?
Old 8nde Nov 2007, 02:59
Moderator Group

123-reg er en registrar. De selge domenenavn blant annet verktøy.

En elektronisk Page Creator som du kan tilpasse og publisere (med flere sider) er noe som
Google Page Creator, som jeg bruker.

Her er en av mine sider http://evilfantasy.googlepages.com/smitfraudfix

Du kan endre farger og så videre.

Old 8nde Nov 2007, 03:19
Medlem Group

FTPing er hvordan du overføre filer fra datamaskinen til Internett plass. Det finnes spesialiserte programmer som gjør dette, men noen webutforming program som Dreamweaver har egne innebygde FTP-program som er utviklet spesielt for web design. (FTP har andre bruker også)

Som for dobbeltkompetanse mappestrukturen hvis html-fil er en i en mappe kalt xyz
og innenfor denne mappen finnes det andre mapper som inneholder filene dine f.eks xyz / bilder eller xyz / gallery-en / bilder eller hva du måtte ha samme mappestrukturen når du laster opp bildet filene for HTML-side for å finne filer.

Jeg må påpeke at du bruker en Internett-programmet til å lage dine nettsider er en dårlig ide, fordi du ikke kan praktisere og finjustere sidene hjemme, er de bare er lagret på web-server (så du ikke har en sikkerhetskopi kopi enten)

Når du sier 123-reg var en webside etableringen området, som antydet at de var i virksomhet på slik at du kan lage en nettside på Internett, og slike områder vanligvis legge reklame for å finansiere nettet (gratis) webspace de gir deg. 123-reg selger domenenavn og selger riktige web plass. Det kast i et elektronisk siden etableringen programmet gir nybegynnere en rask start mens de lære å gjøre ting riktig hjemme med en virkelig webredigeringsprogrammet eller tekstredigeringsprogram. f.eks Dreamweaver, kompozer (gratis) TextPad, EditPlus eller noen av de andre slike programmer (Men aldri, ALDRI forside [uggh jeg føler meg skitten når du har skrevet at "programmet" name])
Old 8nde Nov 2007, 03:33
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by dr john View Post
FTPing er hvordan du overføre filer fra datamaskinen til Internett plass. Det finnes spesialiserte programmer som gjør dette, men noen webutforming program som Dreamweaver har egne innebygde FTP-program som er utviklet spesielt for web design. (FTP har andre bruker også)

Som for dobbeltkompetanse mappestrukturen hvis html-fil er en i en mappe kalt xyz
og innenfor denne mappen finnes det andre mapper som inneholder filene dine f.eks xyz / bilder eller xyz / gallery-en / bilder eller hva du måtte ha samme mappestrukturen når du laster opp bildet filene for HTML-side for å finne filer.

Jeg må påpeke at du bruker en Internett-programmet til å lage dine nettsider er en dårlig ide, fordi du ikke kan praktisere og finjustere sidene hjemme, er de bare er lagret på web-server (så du ikke har en sikkerhetskopi kopi enten)

Når du sier 123-reg var en webside etableringen området, som antydet at de var i virksomhet på slik at du kan lage en nettside på Internett, og slike områder vanligvis legge reklame for å finansiere nettet (gratis) webspace de gir deg. 123-reg selger domenenavn og selger riktige web plass. Det kast i et elektronisk siden etableringen programmet gir nybegynnere en rask start mens de lære å gjøre ting riktig hjemme med en virkelig webredigeringsprogrammet eller tekstredigeringsprogram. f.eks Dreamweaver, kompozer (gratis) TextPad, EditPlus eller noen av de andre slike programmer (Men aldri, ALDRI forside [uggh jeg føler meg skitten når du har skrevet at "programmet" name])
Dr. John, jeg forstår hva du forteller meg om filene har filene innenfor den filen som dette er tilfellet med 2 galleries jeg har opprettet i elementer 5. Jeg har gjort bruk av fildeling anlegget innenfor 123-reg, dette kalles 123-stasjonen. Jeg har lastet opp alle filene på en galleriet til der. På siden jeg ønsker å sette galleriet inn på webområdet mitt den bare gir meg en boks på en link .. hvilken link bruker jeg? Hvordan får jeg lastet opp filer fra 123-stasjonen til min nettside?
Også har jeg faktisk betalte 123-reg for området, jeg kjøpte pro-pakken og allerede har domenenavn, så det er ikke gratis. Jeg ønsket noe som var relativt enkel å bruke til å begynne med så jeg vet ikke noe om html osv, men jeg vil få noe programvare for å spille om med og starte et nettsted fra grunnen av i fremtiden. Jeg tenkte på forside ..... Jeg antar du ikke anbefaler det?
Jacqui
Old 8nde Nov 2007, 04:49
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by missJacquixx View Post
Jeg tenkte på forside ..... Jeg antar du ikke anbefaler det?
Jacqui
Forsiden er ikke anbefalt av noen webdesigner!

Verken er noen av prograns som sier "ingen kunnskap om HTML behov" eller som tilbyr "klikk her og skriv inn teksten" anlegg eller bare dra den inn i posisjonen ". Html som de produserer er nesten uneditable av et menneske. Ditto noe program som ikke er en nettbasert redigering program men tilbyr muligheten til å lagre som HTML!. Jeg foreslår at du får en bok om webdesign - Elizabeth Castro bøker er som regel veldig bra, så er de sitepoint innledende bøker (www.sitepoint.com). Lær HTML og CSS (men som de fleste nybegynnere vil du finne at du oppretter en css tableless layout er vanskelig i begynnelsen, og kan bli frustrert med det).

Som jeg aldri har brukt 123-reg nettsted opprettet, jeg kan ikke hjelpe deg med at jeg er redd.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.