![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, godt jeg spiller denne MMORPG, og det omfatter fraktioner etc, og jeg er leder af en, så for at hjælpe tingene ophold organiseret, jeg holder mig alles statistikinterval etc i et Excel-dokument. Men dette skaber det problem, der er er svært for andre fraktionen medlemmer for at se den (de behøver for at beskeden mig vildt for info, de har brug for) Så jeg tænkte, da jeg ikke bruger min hjemmeside, jeg kunne bruge det til at være vært for denne dokument. Men jeg ved ikke noget om website kodning, så jeg har brug for hjælp.
Jeg tror, det er alt, hvad jeg har brug for, men jeg vil tilføje flere, hvis jeg tænker på noget. Med hensyn til programmer jeg kan bruge, jeg kan bruge enhver freeware program eller et program, der har en gratis prøveversion download, så længe det ikke er forpligtet til at holde hjemmesiden fungerer. Jeg kunne også være i stand til at bruge Frontpage (min far har en kopi jeg måske være i stand til at låne) og eventuelt Dreamweaver (ikke sikker på, om min far har en kopi af dette eller ej) Tak alle for jeres hjælp, jeg ved, at jeg får masser af svar med det nye pointsystem Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PM mig - jeg har noget, kan du ønsker at høre om at få Dreamweaver.
| |||
| |||
| Er det lovligt? |
|
| |||
| |||
| PM mig. |
|
| |||
| |||
| Jeg på det kraftigste, at det ikke - at undgå! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ikke gør den ulovlige Dreamweaver. Det er helt klart ulovligt. Oprettelse af hvad du vil vil være svært, hvis du ikke har nogen tidligere erfaring. Tal på omkring et år at lære at skabe, hvad du vil gøre. Du har to valgmuligheder: Få et script, dybest set et program, som nogen allerede har skrevet. Der kan ligefrem være en specielt skrevet til, hvad du vil gøre, er beregnet til dit spil. Brug en webtjeneste, noget i stil med Google Dokumenter. Men det kan være vanskeligere at kontrollere adgangen osv. Faktisk er din bedste løsning vil være at bruge en Wiki. Det kunne være perfekt. Du skal installere nogle Wiki software på din vært, måske Media Wiki. Så opret måske en offentlig, åben for alle hjemmeside. Så har en valgmulighed, hvor brugere kan registrere, og efter at du accepterer dem, så kan se resultattavlen osv. Hvis du giver deres brugerkonto tilladelse, de kunne redigere dokumenter efter behov. Det ville være en stor brug af en wiki.